Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★1

    Jeg har stadig Indy dagbogen! Æskerne til alle mine utallige originale spil smed jeg dog ud under et flytning engang. Har ærgret mig siden.

    David Lund11-05-17 19:00

  • 1

    Pirates! har jeg dælme spillet meget. Havde udgaven med kort og sikkert også andet gejl som jeg ikke kan huske. Selv om det er et single player spil, så spillede jeg det altid med en kammerat. Så kunne den ene aflæse kortet og den anden spille spillet. Det var nu meget hyggeligt. Jeg var jo lidt nymodens, så jeg havde en Amiga 600 i sin tid, som jeg fik solgt til min bror. Men hvad der er blevet af den og spillene dertil må guderne vide. 

    I det hele taget var Microprose en fantastisk udvikler.

    Whispering Horse11-05-17 19:24

  • ★★★★★★0

    Min sidste Amiga var en 1200. Den havde harddisk, jeg tror det var 100 eller 120 MB og jeg rockede den af famøse Philips-skærm som var alternativet til den originale Amiga-skærm.

    Det var sgu en fed maskine. Jeg købte en A1200 igen for nogle år siden, men den stod ubrugt i en rum tid, før jeg endte med at sælge den igen.

    Zero Cool11-05-17 19:29

  • ★★★★★★0

    Har nogen af jer nogensinde ejet en G7000? Det var det første apparat til spil vi havde. Det var baseret på kassetter, og var nogenlunde så avanceret som ping pong og den slags.

    en.wikipedia.org/wiki/Magnavox_Odyssey%C2%B2

    davenport11-05-17 21:16

  • ★★★★★0

    Vist ikke lige den, men jeg havde en, der lignede den. Jeg husker den bare som værende helt sort og mindre fancy. Men med samme type joysticks.

    Og ja, jeg kan kun huske pingpong og Space Invader, men eftersom jeg kun havde prøvet bipspil før det, var det stort. Min far købte den igennem DBA, vist nok da C64 var kommet ud, men stadig var ret dyr.

    chandler7511-05-17 21:31

  • ★★★0

    Jeps - jeg fandt på et tidspunkt en G7000 i en container.

    Dolphinfriendly11-05-17 21:39

  • ★★★★★★0

    Spørgsmålet er så om du havde én? :D (Altså, tog du den med?)

    davenport11-05-17 21:47

  • ★★★0

    Selvfølgeligt - jeg tog den med hjem, testede den og så røg den vist ud igen. :)

    Dolphinfriendly11-05-17 21:56

  • ★★★★★★1

    Hende australieren der stiller op for Danmark, er jo lavet af mindst 80% patter. Fatter ikke hun kan stå lige med det pattøj monteret?? Hun ender med en varig rygskade!

    davenport11-05-17 22:44

  • ★★★★★0

    Du ser ikke rent faktisk MGP vel? :D

    chandler7511-05-17 22:45

  • ★★★★★★1

    Du ser ikke rent faktisk MGP vel? :D

    Det falder sikkert under undskyldningen "jamen, børnene ville jo se det".

    Zero Cool11-05-17 22:59

  • 2

    I det her tilfælde er det nok konen. Børnene bliver brugt til børnenes grand prix :)

    Whispering Horse11-05-17 23:04

  • ★★★0

    Fed aften i byen igår. Sidder og prøver at blive ædro. Hvis det lykkes, tager jeg på arbejde hvor der er fred og ro. Så er planen at tage prøven til "Google Certified Associate - G Suite Administrator" i eftermiddag.

    Aranyhajú Nyárszépe12-05-17 10:57

  • ★★★★★1

    Best Shots of All Time Part 2

    Cinefix har lavet et ny kapitel i deres lange serie, meget apropos Kubrick afstemningen, har vi også en af hans film på listen den her gang. 

    Elwood12-05-17 12:33

  • ★★★★★★0

    Kæft hvor jeg keder mig. Min mellemste er taget til Givskud med faster, og de andre ser serier hver for sig. Der er helt stille. Jeg burde tage mig sammen, men jeg gider ingenting...

    davenport12-05-17 12:38

  • ★★★★2

    Hvis du keder dig, så kan du jo altid udfordre dig selv med at masturbere til nye ting. Fx en dåse tun. Eller karse. 

    Hvem ved, måske opdager du nye sider af dig selv?

    thomsen12-05-17 13:19

  • ★★★★★★0

    Tænder i forvejen på både tun og dåser, så det er ikke en mulighed!

    Men vi slæbte os den lange tur på Burger King. Det hjalp med ulækkert grill-snask. Så fik alle oplevet noget i dag, og jeg kan snart gå igang med at stege en tomatsuppe..

    davenport12-05-17 16:01

  • ★★★0

    Så tag til heste marked

    MOVIE100012-05-17 16:23

  • ★★★★★★0

    Ikke nødvendigt. Vi har slagterforretninger i Kolding.

    davenport12-05-17 16:39

  • ★★★★★★0

    Så tag til heste marked

    Dølle?

    T. Nielsen12-05-17 18:45

  • ★★★★★★0

    Var gået i seng for en time siden, men jeg har så voldsom tandpine, at jeg ikke kan sove. Så nu prøver jeg med en blanding af smertestillende og rødvin, for smerte og søvn. Fuck hvor gør det ondt!

    davenport13-05-17 00:20

  • ★★★0

    Ja, det kan drive enhver til vanvid.

    Diclofenac tager den slags smerter uden problemer, men man bør nok holde sig fra dem hvis man har dårligt hjerte.
    Det er jo ikke enhver der ligger inde med det, men hvis det er svage smerter, kan man også med fordel tage et mildere NSAID præparat som for eksempel Ipren eller Ibuprofen sammen med Panodil.

    Jeg syntes ikke alkohol hjælper på den slags smerter og jeg har prøvet med brændevin.

    Aranyhajú Nyárszépe13-05-17 00:41

  • ★★★★★★1

    Ved ikke om det blot er mig, der har en skæv retfærdighedssans og/eller opfører mig en smule forkælet. Men efterhånden kræver de fleste jobs som pædagog (daginstitutioner undtaget) og lignende, i hvert fald i den her kommune, at du har egen bil. Det står simpelthen som et kriterie for at blive ansat. Der er f.eks et job som uddannelsesvejleder for unge (som ikke nødvendigvis kræver en pædagog uddannelse), som jeg godt gad søge, men hvor jeg nok ender ret langt nede i bunken.

    Nu er jeg i job (som også har indført kravet), har såmænd også bil, men vi har altså ikke råd til flere og ønsker heller ikke at bruge flere penge på endnu en bil. Min kone har mere brug for bilen, for at komme frem og tilbage, nå at hente børn osv, end jeg ofte har (hendes job kræver det i øvrigt også:-/), så jeg kan ikke bare skrive jeg har bil til rådighed (samtidig er der allerede nu opgaver, fordi vi skal dække et større og større område og der skæres ned konstant, jeg ikke kan varetage, pga manglende bil). 

    Vi er begge lavtlønnede (pædagoger og farmakonomer tjener ikke meget) og en bil er i forvejen en kæmpe udgift. 

    Man kan jo ikke engang trække noget fra, som var det en firmabil (hvis man kan det med firmabiler?).

    jeg kender indtil flere enlige mødre, enkelte arbejdsløse, også pægagoger som søger og søger. Men der bliver mindre og mindre at søge, hvis de ikke har råd til bil. 

    Ja jeg ved godt at i liberalismens hellige navn, står det alle frit for at søge andet. Det synes jeg bare er for nemt at lukke ud! 

    T. Nielsen13-05-17 11:14

  • 0

    Endnu engang forbløffes jeg over hvor svært det er at få ryddet op i sine gamle film og serier. Naivt troede jeg, at det var nemt at sælge ud af den slags, men jeg har haft ti forskellige serier, både komedie og drama, liggende flere steder på nettet til kun 150 kroner, hvilket i mine øjne er uhyre billigt, men ingen respons overhovedet. Streaming har virkelig taget livet af den slags. Lidt komisk at tænke på hvad man selv gav pr. sæson i sin tid. :-)

    Bony13-05-17 12:02

  • ★★★★★★0

    Det betragtes som skrald. Var på loppemarked for et par uger siden. Der gik DVDer for 2 kr. stykket..

    davenport13-05-17 12:23

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen