Har lige hygget mig lidt med Titanfall 2 Campaign, og har lige spillet en mission færdig der benytter sig af en ganske snedig ting, som Dishonored 2 også har gjort lidt af, men i Titanfall 2 er det seamless integreret i spillet's gameplay, og jeg tror det er længe siden jeg har haft en deciderede kamp metoden jeg virkelig bare ville ha mere af, for dælen det er genialt udtænkt.
Spoilers til Titanfall 2
Et stk. henne i spillet får du et device der gør det muligt og timetravel ved tryk på en knap, så du er det samme sted men ser det i nutiden og fortiden, det fungere således, du er i nutiden så støder du på en dør der er låst f.eks. så rejser du til fortiden og den er ikke låst mere, du går igennem den, og fortsætter på din færd, men ret hurtigt støder du på fjender, og det er her Respawn developerne har tænkt lidt anderledes
Du kan nu angribe fjenden i fortiden, rejser du til nutiden kan du se fjenden er død lige umiddelbart efter du har dræbt den, det sjove kommer så i du kan flanke fjenden ved og rejse mellem fortid og nutid, du løber mod en fjende i fortiden, rejser til nutiden løber frobi ham han illustere ved noget blåt lys der fader ud, når du så er bag ham, rejser du til fortiden igen og kan nu pløkke ham bagfra.
Hvis du blir overumplet af nogle fjender kan du rejse til nutiden og køle lidt ned og få health, men du skal stadigvæk være på vagt fordi der kan være fjender i nutiden også, så du ender med og kæmpe mod fjender både i nutiden og datiden på samme tid stortset, og det fungere hel fantastisk!
Senere hen er der også puzzles hvor du hopper fra en platfrom eller væg der er i nutiden, hopper ud i luften og rejser tilbage i tiden og rammer en væg der kun er der i fortiden, og tilbage igen.
Det var satme et sjovt level, og en rigtig fed udtænkt gameplay del, timetravel har været brugt før, men jeg har aldrig set det så seamless integreret som i Titanfall 2