Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★0

    Kan se at Run The Jewels snart kommer til DK igen, men desværre i København.. ÅH!

    Yay!

    David Lund15-06-17 20:30

  • ★★★★★0

    Ih altså, man kan da ikke sove for andre. Fjollehoveder. 

    Lars!15-06-17 22:06

  • ★★★★0

    Er alene hjemme disse dage, så jeg brugte aftenen på diverse ølbars på Nørrebro. Var lige ved at smutte fra den ene omkring 20:40 (kiggede på uret), og ville være vadet lige direkte forbi aftenens knivstikkeri på Nørrebrogade.. Men heldigvis var der en flink bartender, der fik lokket en ekstra øl i mig!

    dyg15-06-17 22:25

  • 0

    Bare rolig, der sker sikkert et nyt knivstikkeri i morgen igen.

    Kyllingebenet15-06-17 22:47

  • ★★★★★0

    Er alene hjemme disse dage, så jeg brugte aftenen på diverse ølbars på Nørrebro. Var lige ved at smutte fra den ene omkring 20:40 (kiggede på uret), og ville være vadet lige direkte forbi aftenens knivstikkeri på Nørrebrogade.. Men heldigvis var der en flink bartender, der fik lokket en ekstra øl i mig!

    Godt alibi. 

    Lars!15-06-17 22:48

  • ★★★★★★0

    Ja, så har man dækket sig ind på nettet... -.O

    davenport15-06-17 23:02

  • 0

    Hej René, hilsen René.

    Kyllingebenet15-06-17 23:05

  • 0

    Har fået et brev fra Nordea hvor de beder mig om at deklarere mine skattemæssige hjemsteder. Tænker det kan have at gøre med de sager omkring skattely som Nordea har været involveret i. Så nu vil de sikre sig bedre. Jeg har trods alt boet i Sverige i 4 år og det er første gang de har sendt et sådant brev.

    Whispering Horse15-06-17 23:21

  • ★★★★0

    Der kommer altid en sporvogn og et knivstikkeri til :)

    Bruce15-06-17 23:22

  • ★★★★0

    Sgu godt man bor i en af de rolige dele af København. Her er der højest lidt tyverier fra altaner, påsatte brande eller folk, der sejler om kap med politiet i havnen!

    Så lige at knivstikkeriet var sket et kvarter før jeg ville være gået, så jeg havde ikke set andet end en masse politi alligevel. Lorte Nørrebro! Hvorfor kunne flere af de gode ølsteder ikke være på Vesterbro? (altså udover, at jeg så ville være fuld lidt for ofte) 

    dyg15-06-17 23:26

  • ★★★★★★0

    Hvorfor kunne flere af de gode ølsteder ikke være på Vesterbro? (altså udover, at jeg så ville være fuld lidt for ofte) 

    Kan du ikke bare gå på Fermentoren? De har et ret habilt udvalg.

    Zero Cool16-06-17 07:17

  • ★★★★0

    Kan du ikke bare gå på Fermentoren? De har et ret habilt udvalg.

    Fermentoren er ok, men jeg synes ofte deres udvalg på hanerne er lidt kedeligt. Naturligvis er der også Warpigs lige ved siden af, og Ørsted og Taphouse forholdsvist tæt på, men jeg kan meget bedre lide Nørrebro, hvor du i en radius på 1.5 km har Himmeriget, Mikkeller & Friends, Koelschip, Dispensary, Brus, Ølsnedkeren og Inferno.

    dyg16-06-17 08:46

  • ★★★★0

    I-landsproblemer :)

    gi-jones16-06-17 09:06

  • ★★★★★0

    Herligt med hundehvalp, altså når den ikke har giardia, som er en parasit, der gør at den skider suppe hver time hele natten. I tillæg skal den selvfølgelig have øjendråber, for øjenbetændelse skulle den jo også lige skaffe sig. Helbredet har dog heldigvis ikke gjort den mindre aktiv.......

    Lars!16-06-17 09:20

  • ★★0

    Herligt med hundehvalp, altså når den ikke har giardia, som er en parasit, der gør at den skider suppe hver time hele natten. I tillæg skal den selvfølgelig have øjendråber, for øjenbetændelse skulle den jo også lige skaffe sig. Helbredet har dog heldigvis ikke gjort den mindre aktiv.......

    Får billeder af en små blind lille hund der løber rundt og skider over det hele :-D:-D.

    nej pjat, synd for både den og jer der skal rydde op efter den.

    Weird_J16-06-17 09:39

  • ★★★★0

    Mikkeller og Dia'legd på Viktoriagade.

    Bruce16-06-17 09:49

  • ★★★★0

    Mikkeller og Dia'legd på Viktoriagade.

    Ah ja, dem glemte jeg. Har faktisk aldrig været i den originale Mikkeller :( Men Dia'legd har vel kun øl fra Refsvindinge, så det bliver ikke et sted jeg kommer til at frekventere.

    dyg16-06-17 10:04

  • ★★★★★★0

    Jeg har knoklet igennem siden kl. 7, hvilket betyder at jeg er godt med ift at bakke op til weekenden. Har endda nået at bage rundstykker, og klokken er kun 10.

    Glæder mig til noget weekend. Det er den kraftiges fødselsdag, så jeg tror vi skal hygge hele dagen. Jeg gav nok den underligste gave nogensinde: 100 sprøjteposer samt 6 tutter. (Men det ønskede hun sig...)

    davenport16-06-17 10:07

  • ★★★★★★0

    Konen er heldigvis med på, at vi ikke giver fødselsdags- og julegaver til hinanden. Min storebror også. 

    Faktisk prøver jeg på at overtale hende til, at vi helt skal droppe julen, og hun kan godt se mine pointer - men hun vil ikke, fordi hun ikke vil skuffe hendes forældre. 

    Desuden kan man ikke droppe julen, især ikke med børn i folkeskolen - der er jul overalt. 

    Jeg har dog et vennepar med to børn, hvor manden aldrig har deltaget i noget med jul. 

    Guldager16-06-17 10:30

  • ★★★★★★0

    Vi har droppet julegaver til voksne i familien, det er kun mine nevøer som stadig får gaver. Jeg kan stadig ikke helt overtale familien og venner til at droppe gaver til mig, selvom jeg hvert år frabeder mig det, men de lærer det vel på et tidspunkt.

    Men jeg har det sådan set fint med julen i den kontekst, fordi nevøerne også er ved at være store, så det er mere hygge med familien end det er en gave-fest, hvilket aldrig rigtigt har været tilfældet i min tid, da mine forældre ikke ligefrem svømmede i penge.

    Min fødselsdag fejrer jeg ikke på jobbet, så det er kun få der ved hvornår jeg fylder år og så plejer jeg at holde en fest for vennerne, mest fordi det kan være lidt svært at samle folk efterhånden med studier, job, familie osv., men en fødselsdag er et god pressionsmiddel i den sammenhæng. :D

    Zero Cool16-06-17 10:41

  • ★★★★0

    Har fået et brev fra Nordea hvor de beder mig om at deklarere mine skattemæssige hjemsteder. Tænker det kan have at gøre med de sager omkring skattely som Nordea har været involveret i. Så nu vil de sikre sig bedre. Jeg har trods alt boet i Sverige i 4 år og det er første gang de har sendt et sådant brev.

    Det fik jeg også i går, og jeg har boet i Danmark hele mit liv, så de sender det vist ud til alle :)

    chandler7516-06-17 11:42

  • ★★★★★★0

    Når det kommer til gaver, er den værste faktisk min mor. Hun er nøjeregnende, så hvis en af ungerne mangler at få for en halvtredser, så finder hun noget skrammel, så det går lige op.

    Hun brillerede sidste jul: Jeg ønskede mig bestik, hun ledte efter en sous vide, men de var udsolgt, så jeg fik en lamineringsmaskine.... O.o

    davenport16-06-17 12:04

  • ★★★★★★0

    Er eksamensvagt i et forberedelseslokale... Nu er det sket til to forberedelser, at en elevs computer er løbet tør for strøm... De er ikke for smarte nu til dags, de der teenagere :) 

    Guldager16-06-17 12:36

  • ★★★★0

    Davenport, du får også lige en varm tanke fra mig. Jeg kender alt til følelsen af, at det hele er ved at vælte, og at man er den eneste, der holder det hele sammen og selv kun hænger fast i neglene.

    Har I prøvet angstforeningen.dk? De har bl.a. en rådgivningstelefon, man kan ringe til. Jeg ved, at bl.a. den lokale psykiatri her på Frederiksberg anbefaler dem som et godt sted at henvende sig. 

    thomsen16-06-17 15:28

  • ★★★★0

    Bruno, det lyder lækkert med en 4V. 

    Jeg opgraderede selv min egen 2V til en 3V her på Frederiksberg for et par år siden. Min boligforening, Frederiksberg Boligfond, har dog opdateret deres regler, så det nu er den maksimale størrelse, jeg kan få som enlig.

    Før var der ingen grænser, nu kan én person få op til 3V, og for de større lejligheder kan man få ét værelser mere, end man er antal personer, dvs. 2 personer kan få 4V, 3 personer 5V osv.

    Det er egentligt ok, synes jeg. Der er mangel på store lejligheder til rimelige penge på Frederiksberg. Det store problem er dog nok mest, at der sidder en masse enlige ældre i dem, der egentligt gerne vil flytte i noget mindre, men som ikke har råd til det, fordi boligforeningen nærmest per automatik istandsætter alle lejligheder, når de fraflyttes, og så stiger huslejen voldsomt.

    Min nabo fx er en dejlig dame i 70'erne, hvis mand er død for flere år siden. Hun sidder alene i en stor 4V og synes egentligt, at den er lidt stor at holde. Men hun vil stige til næsten det dobbelte i husleje, hvis hun flytter til en nyrenoveret 2V i samme ejendom.

    thomsen16-06-17 15:41

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen