Forum - Forum-tråd: Salg af bokssæt fra Indicator samt 100 Danske Filmklassikere

Salg af bokssæt fra Indicator samt 100 Danske Filmklassikere

  • ★★★★★★1

    Fra Indicator:

    • Columbia Noir 1-5, samlet: 1000 kr
    • Universal Noir 1: 250 kr
    • Universal Noir 2: 350 kr - men skal lige have den og have set filmene først ;)
    • Magic, Myth and Mutilation: 250 kr - er åbnet, men ingen af discene har været i en afspiller

    Det er alle LE, men bånden rundt om boksen med nummeret på er smidt ud.

    ----

    Fra Palladium

    100 danske filmklassikere: 500 kr

    Køber betaler forsendelse med Postnord, GLS eller DAO.

    Guldager 8-08-23 16:42

  • ★★★0

    Er det alle Indicator-boksene, at båndet er smidt ud på?

    Dolphinfriendly10-08-23 12:58

  • ★★★★★★0

    Er det alle Indicator-boksene, at båndet er smidt ud på?

    Ja, desværre

    Det er måske lidt dumt, men der gik faktisk lidt tid før jeg fandt ud af, at der var nummer på båndene, og så fortsatte jeg med at fjerne dem, så de så ens ud.

    Guldager10-08-23 21:28

  • ★★★0

    Ja, desværre

    Det er måske lidt dumt, men der gik faktisk lidt tid før jeg fandt ud af, at der var nummer på båndene, og så fortsatte jeg med at fjerne dem, så de så ens ud.

    Det kan ske. Jeg har selv lavet noget tilsvarende ved en boks, dog ikke Indicators. :)

    Jeg er alligevel fristet til at købe Columbia Noir-boksene, så min samling kan blive komplet. 

    Dolphinfriendly10-08-23 22:35

  • ★★★★★★0

    Det kan ske. Jeg har selv lavet noget tilsvarende ved en boks, dog ikke Indicators. :)

    Jeg er alligevel fristet til at købe Columbia Noir-boksene, så min samling kan blive komplet. 

    De koster 500 fra ny, så hvis du bare mangler to kan du købe dem og videresælge resten ;)

    Guldager11-08-23 06:09

  • ★★★0

    De koster 500 fra ny, så hvis du bare mangler to kan du købe dem og videresælge resten ;)

    I know. Jeg mangler kun den første boks, som så er udgået. :)


    Fuck it, jeg springer på. Hullet i samlingen irriterer mig. Skriv på Nicki@moovy.dk, så kan vi aftale nærmere.

    Dolphinfriendly11-08-23 10:13

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen