- The Tree of life
- Blancanieves
- Cold War
- Lady Bird
- Upstream Color
- Interstellar
- The Social Network
- Whiplash
- The Master
- Blue is the Warmest Color
- The Witch
- Black Swan
- Midsommar
- Hereditary
- Moonrise Kingdom
- Blade Runner 2049
- The Wind Rises
- Toy Story 3
- Manchester by the Sea
- Son of Saul
- Tinker Tailor Soldier Spy
- Moonlight
- Annihilation
- Oslo, 31. August
- Jagten
Top 20 bedste film 2010-2019
- ★★★★★1
- ★★★★★2
Meget interessante valg! Jeg er overrasket over, at jeg er den eneste, der har "Dallas Buyers Club" på min liste...
Men fedt at se et par andre med årtiets bedste superheltefilm, "Kick-Ass"
chandler75 2-01-20 18:13
- ★★★★★1
Hmm jeg synes der er en meget vigtig en som mangler på Johan's liste, som ville være selvskrevet på listen.
Men det "skib" er måske sejlet ? - ★★★★★★0
- Nej
- Nej
- Nej
- ★★★1
Hmm jeg synes der er en meget vigtig en som mangler på Johan's liste, som ville være selvskrevet på listen.
Men det "skib" er måske sejlet ?Eller sunket
- ★★★★★0
Eller sunket
Eller også sagde han blot Mahola MF til det hele.
- ★★★★★★1
Den eneste film jeg har givet 10/10 siden 2010 er La vie d'Adèle (2013), så det må være årtiets film for mig.
- ★★★★1
- Nej
- Nej
- Nej
Huh?
- ★★★★★0
Huh?
Tror ikke han er enig i Moovy's samlede bedømmelse.
- ★★★★1
Tror ikke han er enig i Moovy's samlede bedømmelse.
Næ, men lige præcis 1, 2 og 3?
Jeg er da heller ikke enig, men det er sådan bredt ud over hele listen.
Han er vel næppe enig i 4-20.
Vi venter i spænding på svaret ;)
- ★★★1
*32 bedste film - en eller anden skal have lært at nummerere lister.
Steffan Rasmussen 3-01-20 08:12
- ★★★★★★0
Tror min liste/top 20 vil se nogenlunde sådan her ud. Men indrømmet, det kan føles lidt som at spille dart med bind for øjnene. Så bad man mig lave den igen om en uge, så ville jeg næppe kunne ramme helt de samme, medmindre jeg kunne huske hvad jeg har skrevet her:-)
- Once Upon a Time... in Hollywood (2019)
- The Revenant (2015)
- The Avengers (2012)
- Room (2015)
- Nocturnal Animals (2016)
- The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)
- Foxcatcher (2014)
- Wind River(2017)
- Guardians of the Galaxy(2014)
- Hell or High Water(2016)
- First Man (2018)
- Rundskop (2011)
- Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 (2010)
- Shame (2011)
- Nebraska (2013)
- Nelyubov (2017)
- The Broken Circle Breakdown (2012)
- Steve Jobs (2015)
- Green Book(2018)
- Drive(2011)
T. Nielsen 3-01-20 08:33
- ★★★★★2
Hmm jeg synes der er en meget vigtig en som mangler på Johan's liste, som ville være selvskrevet på listen.
Men det "skib" er måske sejlet ?Duuuuude... Jeg overvejede naturligvis at aflevere en Top 1 KUN med "Battleship" (eller alternativt en Top 20 med "Battleship" på samtlige pladser). Men det ville vel have været lidt for åbenlyst? Jeg tænker, at alle mine kollegaer også ville have gjort det samme, og så havde artiklen bare ikke været vildt spændende. Desuden er "Battleship" jo et så eminent og enestående værk, at jeg altid føler, at det er lidt blasfemisk overhovedet at placere den i selskab med andre film <3
The Insider 3-01-20 11:29
- ★★★★1
*32 bedste film - en eller anden skal have lært at nummerere lister.
Det undrede også mig, at når der er tre der deler en placering, de ikke springer de næste par pladser over.
- 1
nice med scott pilgrim på en etter johan ^^
- ★★★★★0
nice med scott pilgrim på en etter johan ^^
Tak, tak! :-D Jeg knuselsker virkelig den film. Måske den audiovisuelt mest opfindsomme film, jeg har set.
The Insider 3-01-20 13:51
- ★0
Blade Runner 2049
Interstellar
Prisoners
Mad Max Fury Road
MI Rogue Nation
Dunkirk
Arrival
Inception
The Dark Knight Rises
Warrior
MI Fallout
Once Upon A Time In Hollywood
Sicario
Nightcrawler
Logan
Drive
Wind River
First Man
Winters Bone
Edge Of Tomorrow
PatrickJane 3-01-20 15:59
- ★★★★0
Certified Copy
Clouds of Sils Maria
Birdman
Sicario
Shame
Of Gods and Men
Steve Jobs
Den Store Skønhed
Tinker Tailor Soldier Spy
The Witch
Zero Dark Thirty
Prisoners
Once Upon a Time in Hollywood
Moonrise Kingdom
Her
The Master
First Man
Whiplash
The Big Short
Nightcrawler - 0
En mulige liste fra min side vil nok se sådan her ud
1. The Wolf Of Wall Street
2. Drive
3. Shame
4. Ex Machina
5. The VVitch: A New-England Folktale
6. What We Do in the Shadows
7. Once Upon A Time In... Hollywood
8. Parasite
9. Nightcrawler
10. Toy Story 3
11. The Revenant
12. Prisoners
13. Zootropolis
14. Train To Busan
15. Django Unchained
16. 10 Cloverfield Lane
17. Whiplash
18. Kick-Ass
19. Black Swan
20. Snowpiercer
the-new-meister 7-01-20 02:01