Forum - Forum-tråd: brugeranmeldelse

Night of the Living Dead (1968)

  • 2

    God anmeldelse, Thomas. Har lige en enkelt rettelse: Den skal selvfølgelig have 6 stjerner! ❤️ 

    evermind23-10-19 06:50

  • ★★★★★★0

    :)

    Tak og tak for rettelsen;-*

    T. Nielsen23-10-19 08:01

  • ★★★★0

    Rigtig god. Den fokuserer mere på det, der sker indenfor og det var klogt træk, fordi zombier i den virkede sgu lidt fjollede. Men det skal selvfølgelig ses med datidens briller. Min favorit i genren er stadig 28 Days Later, fordi Boyle rammer en stil, der klæder den type godt. 

    Babo23-10-19 09:27

  • ★★★1

    Det er en rigtigt fin og rammende anmeldelse.:)

    Filmen fungere forbløffende godt, og det lave budget ender med på mange måde at være en fordel - ikke ulig så mange andre små effektive gyserfilm. "Dawn of the Dead" fra 1987 er nok min yndlings zombiefilm, men "Night" er strammere fortalt og i hvert fald umiddelbart også mere uhyggelig.

    Benway23-10-19 11:08

  • ★★★★★★1

    Det er en rigtigt fin og rammende anmeldelse.:)

    Filmen fungere forbløffende godt, og det lave budget ender med på mange måde at være en fordel - ikke ulig så mange andre små effektive gyserfilm. "Dawn of the Dead" fra 1987 er nok min yndlings zombiefilm, men "Night" er strammere fortalt og i hvert fald umiddelbart også mere uhyggelig.

    Tak:)

    T. Nielsen23-10-19 11:45

  • ★★★★★1

    Det er en rigtigt fin og rammende anmeldelse.:)

    Filmen fungere forbløffende godt, og det lave budget ender med på mange måde at være en fordel - ikke ulig så mange andre små effektive gyserfilm. "Dawn of the Dead" fra 1987 er nok min yndlings zombiefilm, men "Night" er strammere fortalt og i hvert fald umiddelbart også mere uhyggelig.

    Fik jeg den ikke i fødselsdagsgave af dig? :)

    Jeg husker nok mest den chokerende slutning, hvor

    den sorte mand bliver skudt, fordi de tror, han er en zombie.

    chandler7523-10-19 12:49

  • ★★★0

    Fik jeg den ikke i fødselsdagsgave af dig? :)

    Jo. :)

    Benway23-10-19 14:47

  • ★★★★★1

    Super anmeldelse, Thomas. :) 

    Jeg er helt enig i det skrevne og de styrker du fremhæver ved denne horror-klassikers historie og måde som den og dens temaer bliver visualiseret på. 

    Jeg synes også, at George Romeo håndtere temaet om racisme og fremmedhad på en yderst fremragende og barsk eftertænksom facon, understreget af den chokerende afslutnings helt igennem groteske udvikling.

    Ja, "Night of The Living Dead" er på mange måder bare en ret genial film.

    NightHawk24-10-19 14:34

  • ★★★★★★1

    Tak Nighthawk:)

    T. Nielsen24-10-19 14:42

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen