Forum - Forum-tråd: Hvad modtog/købte du i dag?

Hvad modtog/købte du i dag?

  • ★★★★★★1

    Nej, jeg måtte af med 280 kr. Den var på tilbud i min lokale Bog og Idé.

    Jeg mener, at de statuer med lys og lydeffekter plejer at koste cirka 400 kr. i BR. :)

    Jeg havde Obi-Wan og Darth Maul som actionfugurer på omkring 35 -40 cm højde, som kunne bevæge sig i angrebsmønstre med lyde og lys.

    Desværre lod jeg mine sønner lege med dem, og det kostede lidt knækkede dele og skrammer - men jeg havde købt dem billigt i Bilka, så pyt :-)

    Wayne14-08-24 15:43

  • ★★★★★0

    Fra Bilka:

    • Bastarden (Blu-Ray)

    Kruse16-08-24 11:43

  • ★★★0

    Det blev til en enkelt film fra DBA 

    Apollo 13, med Tom Hanks på 4K UHD BD nordisk release med dansk tekst. Købt brugt men i perfekt stand. Pris 80kr inkl forsendelse...

    Ryder66616-08-24 18:33

  • ★★★0

    Det blev til en enkelt film fra DBA 

    Mysteria, med Danny Glover på Blu Ray nordisk release med dansk tekst. Købt brugt men i god stand. Pris 70kr inkl forseu...

    Ryder66618-08-24 18:08

  • ★★★0

    Det blev til en enkelt film fra CDON 

    Copshop, med Gerard Butler på 4K UHD BD nordisk release med dansk tekst. Pris 79kr inkl forsendelse..

    Ryder66619-08-24 17:43

  • ★★★★★1

    Fra imusic.dk:

    • Blood and Black Lace (4K Ultra HD)
    • Revenge (Adauchi) (Blu-Ray)
    • Twilight (Szürkület) (Blu-Ray)
    • La La Land (Blu-Ray)

    Kruse20-08-24 14:29

  • ★★★0

    Det blev til en enkelt film fra CDON i anledning af deres fri fragt kampagne 

    The Lost City med Brad Pitt og Sandra Bullock på 4K UHD BD nordisk release med dansk tekst. Pris 79kr inkl forsendelse.

    Bestilt torsdag morgen, klar til afhentning idag...

    Ryder66624-08-24 10:25

  • ★★★0

    Ifht det kommende præsidentvalg og attentatet mod Trump har jeg fået lyst til at gense The dead zone, 1983 med Christoffer Walken, Stephen King, David Cronenberg. Har ikke kunne finde den på bluray, så må nøjes med dvd.

    Gorman24-08-24 11:17

  • ★★★★1

    Jeg har lavet en lille bestilling og forudbestilling:

    • Arachnophobia (Blu-ray)
    • Gremlins / Gremlins 2 (Blu-ray)
    • Mad Max Fury Road (UHD BD)
    • Furiosa: A Mad Max Saga (UHD BD)
    • Blair Witch Project Collection (Blu-ray)

    Alt bortset fra Furiosa er opgraderinger fra Blu-ray. Boksen med de to Blair Witch er den australske udgave og jeg vil lige overveje om jeg også vil smide penge efter udgaven der kommer i Europa snart, der kun har den første film, men tre cuts af den.

    Og så har jeg en reminder til mig selv i kalenderen om at bestille Happiness når den udkommer. DVD'en er frygtelig kvalitet, men jeg ved ikke helt om jeg er klar til springet til 4K fordi har jeg lyst til at se Philip Seymour Hoffman bruge sin egen sæd som lim i 4K? Svært spørgsmål.

    NSF26-08-24 17:53

  • ★★★★★0

    men jeg ved ikke helt om jeg er klar til springet til 4K fordi har jeg lyst til at se Philip Seymour Hoffman bruge sin egen sæd som lim i 4K? Svært spørgsmål.

    chandler7526-08-24 17:55

  • ★★1

    Fra imusic.dk

    Reptilicus på 4K UHD.

    Tak til thomsen, for at fortælle at den kunne købes der:-)

    Weird_J27-08-24 15:47

  • ★★★★★★0

    Forudbestilling fra Eureka:

    • The Sword - en wuxia fra 1980
    • Juggernaut - en krimi på et skib med Richard Harris, Omar Sharif og Anthony Hopkins
    • Black Tuesday - en krimi fra 1954 med Edward G. Robinson

    Og lidt bøger:

    Tre digtsamlinger:

    • Pia Juul - Avuncular. Onkelagtige digte
    • Christina Hagen - White Girl
    • Amanda Gordon - The Hill We Climb (hende med talen til Joe Bidens indsættelse)

    Og en trilogi - The Gael Song - en fantasy-serie, der blander irisk mytologi med real-life. Bøgerne hedder:

    • The Children of Gods and Fighting Men
    • The Words of Kings and Prophets
    • The Land of the Living and the Dead

    Guldager30-08-24 06:40

  • ★★★0

    Fik følgende film fra iMusic 

    Highlander: Director's Cut (Christopher Lambert) på 4K UHD BD US release med engelsk tekst.

    Juice (Tupac Shakur) på 4K UHD BD US release med engelsk tekst...

    Samlet pris for dem begge to inkl forsendelse 435kr, bestilt igår morges afhentet idag...så det må næsten være rekord for mit vedkommende hvad angår bestilling derfra...det var dog lagervarer så det var de sidste eksemplarer de havde på lager...

    Ryder66631-08-24 19:26

  • ★★★★★★0

    Forudbestilling på Shawscope 3 blev det til.

    Guldager31-08-24 19:29

  • ★★★★0

    Det blev til lidt opgraderinger af forskellig slags i dag fra iMusic.

    • Boss Nigger (BD - fra DVD)
    • The Addams Family (BD - fra DVD)
    • Addams Family Values (BD fra DVD)
    • The Naked Gun Trilogy (BD fra DVD)
    • Pitch Black (UHD BD fra BD)

    Og så afventer jeg lige at Chronicles of Riddick udkommer i løbet af måneden og hopper sikkert på den også. Der er godt nok UHD BD-udgaver ude af Addams Family-filmene, men det er et af de tilfælde, hvor jeg ikke helt synes at prisforskellen kan retfærdiggøres.

    NSF 1-09-24 14:50

  • ★★★★★0

    Jeg var et smut forbi min lokale Bog & Idé i dag- undervejs på min sædvanlige gåtur - og købte de her to bøger i hardback udgaver. :)

    • Læg Verden Bag Jer - Rumaan Alam 
    • Grå Bier - Andrej Kurkov 

    NightHawk 2-09-24 18:16

  • ★★★0

    Fik følgende film fra DBA 

    Hannibal, med Anthony Hopkins på 4K UHD BD US Kino Lorber release med engelsk tekst. Købt brugt men i perfekt stand...

    Invasion Of The Body Snatchers, med Donald Sutherland på 4K UHD BD US Kino Lorber release med engelsk tekst. Købt brugt men i perfekt stand...

    Samlet pris for dem begge to fra samme sælger 300kr inkl forsendelse...

    Ryder666 3-09-24 16:34

  • ★★★0

    Har fået Harske Hubbis autograf på min Polle fiction dvd.

    Det var en bekendt som skulle til fest, hvor han var Dj, så spurgte vedkommende om hun kunne tage min dvd med, og få ham til at signere den.

    Det lykkedes. Han dedikerede det ovenikøbet til mig, og stavede navnet korrekt. Så det var en fin og stor gestus, eftersom jeg er stor fan af Polle fiction og Polle fra Snave.

    Det var faktisk sagt i sjov, til at starte med, men jeg ville ikke lade den chance gå forbi. Hun fortalte også at det var helt uvant og uventet for ham, men han skulle eftersigende være en flink fyr..."total iorden musiksmag!"..

    Jeg har fået bevis for ægthed, da vedkommende fik nogle selfies med ham...og de billeder har jeg set!!!

    Ryder666 4-09-24 00:18

  • ★★★1

    Fik følgende film fra Gucca 

    Ex Macihina, med Alicia Vikander, på 4K UHD BD med dansk tekst 

    Five Nights At Freddy's, med bl.a Matthew Lillard på 4K UHD BD med dansk tekst...

    The Color Purple (1985) med Whoopi Goldberg på 4K UHD BD med dansk tekst...

    Samlet pris for dem alle tre cirka 430kr inkl forsendelse...

    Mere fra Gucca 

    Jumanji (Welcome To The Jungle) med Dwayne "The Rock" Johnson på 4K UHD BD med dansk tekst

    Darkness Of Man, med Jean Claude Van Damme, på Blu Ray med dansk tekst...

    Samlet pris for dem begge to cirka 260kr inkl forsendelse...

    Fra DVDCITY 

    The Paperboy, med Matthew McConaughey på Blu Ray nordisk release med dansk tekst...

    Fools Gold, med Matthew McConaughey, på Blu Ray nordisk release med dansk tekst...

    Zookeeper, med Kevin James, på Blu Ray nordisk release med dansk tekst 

    The Forbidden kingdom med Jackie Chan, på Blu Ray nordisk release med dansk tekst...

    Samlet pris for disse fire cirka 200kr inkl forsendelse. De var selvfølgelig købt brugt men i perfekt stand 

    Ryder666 4-09-24 13:53

  • ★★★★0

    Har fået en lille stak pakker, de sidste par uger, som jeg ikke har haft tid til at gå igennem før nu.

    Fra Radiance Films sidste lille udsalg:

    The Bounty Hunter Trilogy - 2 x BD limited edition boks med tre samurai-film med lige dele inspiration fra James bond og spaghetti-westerns. Skabt af de samme folk, der senere lavede den fede Lone Wolf and Cub-serie (også kendt som Shogun Assassin).

    Shinobi - 2 x BD limited edition boks med tre populære japanske ninja-film fra 1960'erne.

    Commedia all'Italiana - 3 x BD limited edition boks med tre italienske komedier af Dino Risi.

    By a Man's Face Shall You Know Him (1966) - BD limited edition - revisionistisk yakuza-film af japanske Tai Kato, som Radiance har gjort meget for at skabe opmærksomhed omkring.

    Murder Obsession - Raro - BD limited edition - italiensk giallo af Riccardo Freda, som jeg mest kender fra et par gotiske skrækfilm.

    Fik også et par billige Radiance-titler mere fra Rarewaves, fordi de midlertidigt var udsolgt hos Radiance:

    Tony Arzento - BD limited edition - også kendt som "Big Guns." En fin lille italiensk-fransk kriminalfilm med den nyligt afdøde Alain Delon som en lejemorder, som forsøger at trække sig tilbage, men pludseligt selv bliver jagtet. 

    Black Tight Killers - BD limited edition - funky, japansk spion-ting med en gruppe kvindelige lejemordere. 

    thomsen 4-09-24 14:11

  • ★★★0

    Har fået en lille stak pakker, de sidste par uger, som jeg ikke har haft tid til at gå igennem før nu.

    Fra Radiance Films sidste lille udsalg:

    The Bounty Hunter Trilogy - 2 x BD limited edition boks med tre samurai-film med lige dele inspiration fra James bond og spaghetti-westerns. Skabt af de samme folk, der senere lavede den fede Lone Wolf and Cub-serie (også kendt som Shogun Assassin).

    Shinobi - 2 x BD limited edition boks med tre populære japanske ninja-film fra 1960'erne.

    Commedia all'Italiana - 3 x BD limited edition boks med tre italienske komedier af Dino Risi.

    By a Man's Face Shall You Know Him (1966) - BD limited edition - revisionistisk yakuza-film af japanske Tai Kato, som Radiance har gjort meget for at skabe opmærksomhed omkring.

    Murder Obsession - Raro - BD limited edition - italiensk giallo af Riccardo Freda, som jeg mest kender fra et par gotiske skrækfilm.

    Fik også et par billige Radiance-titler mere fra Rarewaves, fordi de midlertidigt var udsolgt hos Radiance:

    Tony Arzento - BD limited edition - også kendt som "Big Guns." En fin lille italiensk-fransk kriminalfilm med den nyligt afdøde Alain Delon som en lejemorder, som forsøger at trække sig tilbage, men pludseligt selv bliver jagtet. 

    Black Tight Killers - BD limited edition - funky, japansk spion-ting med en gruppe kvindelige lejemordere. 

    Fed pakke! Skulle du få lyst til at skille dig af med ekstraudgaverne af Bounty Hunter og Shinobi, siger du endeligt til. :)

    Dolphinfriendly 4-09-24 14:47

  • ★★★0

    Fik lidt flere fra DBA 

    In The Heart Of The Sea, med Chris Hemsworth på 4K UHD BD nordisk release med dansk tekst. Købt brugt men i rigtig god stand. Pris 105kr inkl forsendelse.

    mere fra DBA fra en anden sælger 

    Bad Lieutenant med Harvey Keitel på 4K UHD BD US Kino Lorber release med engelsk tekst. Købt brugt men i perfekt stand. Pris 240kr inkl forsendelse....

    Ryder666 4-09-24 17:33

  • ★★★★1

    Fra 88 Films:

    Mardi Gras Massacre (1978)- BD limited edition - billig proto-slasher-film optaget i New Orleans. Var på tilbud

    The Hitcher in the Dark (1989) - BD limited edition boks - psykopat-horror af Umberto Lenzi. Var også på tilbud.

    The Body Stealers (1969) - Tigon Collection - BD limited edition - en efter sigende ikke særligt god B-sci-fi-film fra UK. Men jeg har besluttet mig for at købe alle titler i 88 Films Tigon Collection, og så må man jo også tage det sure med.

    Hannie Caulder (1971) - Tigon Collection - BD limited edition - britisk (!) hævn-western med Raquel Welch i hovedrollen.

    The Beast in the Cellar  - Tigon Collection - BD limited edition - britiske soldater bliver myrdet af et uhyre, og to søstre i en lille by har måske en idé om, hvor det kommer fra.

    Beware My Brethren (1971) - BD limited edition - britisk horrorfilm om en religiøs kult.

    Evil Dead Trap 2 (1992) - BD limited edition - japansk slasher-film. 

    Night of the Big Heat (1967) - BD limited edition - britisk horrorfilm med Christopher Lee og Peter Cushing.

    Dagen efter at jeg havde lagt bestillingen, startede 88 Films pludseligt i uannonceret udsalg. Jeg overvejede lidt, om jeg skulle skrive og brokke mig og spørge om lidt rabat eller bliot afbestille og bestille igen med rabat. Men jeg blive enig med mig selv om at æde den. HVis de skulle give rabat, ville jeg kommer under grænsen for fri fragt. Og hvis jeg skulle afbestille og bestille igen, var det ikke sikkert, at de samme titler stadigvæk ville være på lager (ting røg ret hurtigt under udsalget).

    Jeg lagde dog et par ekstra bestillinger under selve udsalget, som også er kommet:

    The Flesh and Blood Show - The Horror Films of Pete Walker - BD limited edition boks med otte film af den britiske kultinstruktør fra perioden 1971-1978. Jeg var heldig at få den med rabat, for den blev ret hurtigt udsolgt, og nu er den edition med boks og bog tilsyneladende helt udgået. 88 Films har dog lige annonceret, at alle filmene udkommer separat. 

    The Sorcerers (1967) - Tigon Collection - BD limited edition - den tredje og sidste horrorfilm af talentet Michael Reeves (The Witchfinder General), før hans alt for tidlige død. Med Boris Karloff.

    Orgasmo (1969) - BD limited edition tidlig giallo af Umberto Lenzi.

    Island of Terror (1966) - BD limited edition - britisk horrorfilm, hvor befolkning på en isoleret ø trues af monstre. Med Peter Cushing.

    The Holy Virgin vs. the Evil Dead (1991) - Hong Kong-blanding af kung-fu og horror.

    The Amityville Horror  (1979) - 4K website exclusive limited edition med booklet - klassisk spøgelsesfilm

    Antropophagus (1980) - 4K website exclusive limited edition i slipcase med booklet - berygtet video-nasty. Jeg har været meget i tvivl, om jeg skulle købe den, for jeg synes, den var for dyr. Men med udsalget kom den ned i en mere rimelig prisklasse lig deres andre 4K-udgivelser.

    Absurd (1981) -  4K website exclusive limited edition i slipcase med booklet - samme problemstilling som ovenstående, så jeg valgte at slå til nu. De er kun lavet i 1000 eksemplarer. 

    thomsen 4-09-24 17:53

  • ★★★★1

    Fik en lille pakke fra Vinegar Syndrome med månedens film + et par ekstra køb:

    Devil Times Five (1974) - 4K UHD + BD LE - horror-exploitation med onde børn

    Hell's Trap (1989) - BD LE - mexicansk slasher-film

    Bloodbath at the House of Death (1984) - BD LE - engelsk overnaturlig horror-pastiche med Vincent Price

    Og fra månedens partner-label-udgivelser:

    A Wounded Found (2022) - Shudder - BD LE - en kvinde begynder forsigtigt at date igen, men kommer uforvarende i en seriemorders søgelys. Jeg kender den ikke, men folk var rimeligt oppe at køre over, at den blev udgivet gennem VS' nye samarbejde med Shudder. Man skal generelt være hurtig for at sikre sig Shudders udgivelser, så jeg tog en chance. Den limited edition blev da også udsolgt i løbet af et par dage. 

    Our World is Drowning and Going to Hell - The Underground Films of Richard Baylor (1989-1993) - Saturn's Core - BD LE - igen en ting jeg ikke kendte, men som jeg syntes lød spændende.

    Supersoul Brother & the Films of René Martinez Jr. (1973-1978) - AGFA - BD LE - ultra-low-budget DIY blaxploitation produceret i Florida i 1970'erne. Endnu en vild opsamling fra mit favorit partner-label, American Genre Film Archive.

    thomsen 4-09-24 18:15

  • ★★★0

    Det blev til følgende film fra DVDCITY 

    The 4Th Floor, med William Hurt og Juliette Lewis, på dvd dansk release med dansk tekst. Og endelig i widescreen. Købt spritny stadig plomberet...

    The Blind Side, med Sandra Bullock på Blu Ray dansk release med dansk tekst...købt brugt men i perfekt stand...

    Samlet pris for dem begge to 99,95kr inkl forsendelse...

    Ryder666 6-09-24 15:04

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen