Forum - Forum-tråd: Hvad modtog/købte du i dag?

Hvad modtog/købte du i dag?

  • ★★★0

    Det blev til en enkelt film fra DBA 

    Jumanji: The Next Level (Dwayne "The Rock" Johnson), på 4K UHD BD nordisk release med dansk tekst. Købt brugt men i rigtig god stand.

    Pris 140kr inkl forsendelse...

    Ryder666 7-09-24 15:56

  • ★★★★★0

    Modtog i går fra Amazon.De:

    • Obi Wan-Kenobi - 30 cm figur med lys og lydeffekter 
    • Career Opportunities (BD)
    • Foreign Correspondent (BD)

    Fik købt den sidste af de tre store figurer til min nye "Star Wars" samling, der bl.a består af figurerne fra tv-serierne. Der er desværre ikke noget review, så derfor har jeg kun kunne finde denne korte promo-video. Og så er det i øvrigt også lidt spøjst, at Obi Wan-Kenobi statuen mere ligner Chuck Norris end den ligner Ewan McGregor. :)

    youtu.be/-ThD0788mvQ

    Så hapsede jeg også den herlige John Hughes komedie "Career Opportunities", som endelig er udkommet på BD i Europa. Og det samme gælder i øvrigt ift. Alfred Hitchcocks klassiker "Foreign Correspondent", der indtil for nylig kun kunne fås på en region A låst disc fra Criterion.

    NightHawk 7-09-24 16:56

  • ★★★0

    Har fået dette sæt

    www.bilka.dk/produkter/lg-tv-65ur7600-inkl-sn4-soundbar/200295602/

    Det har fandme en lækker Billed og lydkvalitet...

    Ryder666 9-09-24 18:36

  • ★★★0

    Fik følgende film fra DVDCITY 

    Against The Dark (Steven Seagal) på Blu Ray nordisk release med dansk tekst. Købt brugt men i perfekt stand...

    First Knight (Richard Gere) på Blu Ray nordisk release med dansk tekst. Købt brugt men i perfekt stand...

    Samlet pris for dem begge to 145kr inkl forsendelse...

    Ryder66610-09-24 11:42

  • ★★0

    Har fået dette sæt

    www.bilka.dk/produkter/lg-tv-65ur7600-inkl-sn4-soundbar/200295602/

    Det har fandme en lækker Billed og lydkvalitet...

    Nice det var da et fint sæt, tillykke med det:-)

    Weird_J10-09-24 11:59

  • ★★★0

    Nice det var da et fint sæt, tillykke med det:-)

    Tak....og til min store overraskelse er subwoofer til soundbar trådløs...ikke super kraftig, men den har alligevel god bund. Det lød fandme godt da jeg så Blood In Blood Out igår aftes. Soundbar har iøvrigt Dts, så det var endnu en surprise...

    Ryder66610-09-24 12:26

  • ★★★★★0

    Modtog i dag fra Amazon.UK:

    • Ace Duck & Mutagen Man - TMNT/Neca figur set 
    • Alligator (BD + 4K UHD)
    • Condorman (DVD)

    Jeg har længe haft de to spøjse TMNT-karakterer i kiggerten, så da Amazon.UK havde den på tilbud til blot 195 kr. (Faraos har den eksempelvis til 800 kr.), var det det rette tidspunkt at slå til på. :)

    youtu.be/WGmVqYpvWSo

    Så fik jeg endelig opgraderet John Sayles herlige monster-film "Alligator" til BD/4K UHD, så nu ryger min gamle DVD i skraldespanden. Der er også masser af nyt ekstramateriale med på den nye udgave, så det glæder jeg mig til at få set.

    Og så hapsede jeg også lige Disneys superhelte-film "Condorman", som jeg så utallige gange back in the day, da jeg gik i folkeskole. Jeg fik lyst til at se den igen efter, at jeg ved er rent tilfælde en dag på YouTube faldt over biljagten, hvor Condorman og hans assistent bliver jagtet af en flok onde russere.

    youtu.be/Z18LpIEA5ys

    Det viste sig så efterfølgende, at filmen ikke lå på Disney+, men heldigvis kan man i stedet stadig få den på DVD. :)

    NightHawk10-09-24 16:08

  • ★★★0

    Fik en enkelt film fra Gucca 

    Bad Boys 4: Ride Or Die (Will Smith, Martin Lawrence) på 4K UHD BD med dansk tekst. Pris 290kr inkl forsendelse...

    Ryder66611-09-24 15:24

  • ★★★★0

    Jeg lavede en lille byttehandel med et familiemedlem, der aftog en hylde til en pladespiller og jeg fik:

    • Battle for the Lost Planet / Mutant War (BD)
    • Wanted Dead or Alive (BD)

    NSF13-09-24 20:07

  • ★★★0

    Det blev til en enkelt film fra iMusic 

    Face/Off, (John Travolta, Nicolas Cage) på 4K UHD BD US release med engelsk tekst. Pris 315kr inkl forsendelse. Og kun en dag om levering siden bestilling, så det er igen, gået super hurtigt. Fik det sidste eksemplar der var på lager i butikken...

    Ryder66614-09-24 14:01

  • ★★★★★★0

    Så gjorde jeg det sgu...købte boksen All the Haunts Be Ours: A Compendium of Folk Horror med 19 film fra hele verden og de sidste 6 årtier.

    Skal jo så nok også have 2'eren på et tidspunkt :)

    Guldager16-09-24 14:32

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen