Forum - Forum-tråd: FRI For 18.000 kroner kan du eje en fed statue af Michael Keatons Batman

For 18.000 kroner kan du snart eje en fed statue af Michael Keatons Batman

  • ★★★★1

    Du siger lige til, når du har købt den, Johan! Den vil jeg gerne se i virkeligheden!

    dyg 3-06-24 14:57

  • ★★★★★0

    Du siger lige til, når du har købt den, Johan! Den vil jeg gerne se i virkeligheden!

    Jeg er vitterligt fristet til at dræne mine fåtallige aktier og købe den her :’-D men jeg har allerede solgt min limited 1:1 cowl (www.purearts.com/products/batman-1-1-scale-cowl-replica) til en ven af finansielle årsager, før jeg selv fik åbnet æsken, af finansielle årsager, så det vil næppe være klogt, særligt qua en nylig stigning i faste månedlige udgifter :D men stadigvæk… overvejer det!!

    The Insider 3-06-24 17:27

  • ★★★0

    Det er bare lige til den bliver udsolgt og solgt til overpris, efterfølgende. Tænker at den produceres i meget få eksemplarer til den pris!!!

    Ryder666 3-06-24 17:35

  • ★★★★1

    Jeg er vitterligt fristet til at dræne mine fåtallige aktier og købe den her :’-D men jeg har allerede solgt min limited 1:1 cowl (www.purearts.com/products/batman-1-1-scale-cowl-replica) til en ven af finansielle årsager, før jeg selv fik åbnet æsken, af finansielle årsager, så det vil næppe være klogt, særligt qua en nylig stigning i faste månedlige udgifter :D men stadigvæk… overvejer det!!

    Shit, den ville jeg gerne have købt. Ville løbe rundt med den på om natten i sydhavnen og skræmme drankerne på Anker Jørgensens plads!

    dyg 3-06-24 19:43

  • ★★★★★★1

    Jeg stiller mit legeme til rådighed, især på Anker Jørgensens Plads! 

    davenport 3-06-24 20:25

  • ★★★★★1

    Shit, den ville jeg gerne have købt. Ville løbe rundt med den på om natten i sydhavnen og skræmme drankerne på Anker Jørgensens plads!

    Dygmannn! Dadada dada da…

    Elwood 3-06-24 21:14

  • ★★★★★1

    Tricorderen er billigere Johan :)

    Elwood 3-06-24 21:18

  • ★★★★★0

    Shit, den ville jeg gerne have købt. Ville løbe rundt med den på om natten i sydhavnen og skræmme drankerne på Anker Jørgensens plads!

    Haha! Jeg ville aldrig have turdet tage den på – jeg havde gymnasieklassens største hoved og ville uden tvivl have fået Batman til at revne :-D

    The Insider 3-06-24 22:48

  • ★★★★1

    Jeg havde kun min klasses andenstørste hoved, så det ville slet ikke være et problem for mig....

    dyg 3-06-24 22:55

  • 1

    Jeg vil have den fulde Michael Keaton! 212cm høj, 107cm bred og fascinerende 96cm i dybden. Men så betaler jeg også fragten.

    ZimaBlue 6-06-24 00:58

  • ★★★★★★0

    Jeg vil have den fulde Michael Keaton! 212cm høj, 107cm bred og fascinerende 96cm i dybden. Men så betaler jeg også fragten.

    Behøver han være fuld?

    Men enig - de mål er lidt sjove. Også når man tænker på at den rigtige Keaton kun er 1,75 høj.

    Men der står jo også i overskriften at det er en "Fed" udgave ;-)

    Wayne 6-06-24 07:04

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen