Har i dag brugt alt for mange timer på at ændret mit TV abonnement hos stofa til et billigere abonnement, da jeg meget sjældent ser tv og oftest kun er noget jeg har kørende i baggrunden, men det er dog rart at have muligheden, men af en eller anden årsag kan jeg ikke for "Mit TV" fordi jeg kun har master card. Sjovt nok har de ingen problemer med tage penge fra mig, på mit master card, når jeg skal betale for deres åndssvage pakke.
Har ligeledes haft det sjovt med at ændre mit bredbåndsabonnement og er endt ud hvor jeg startede. Så har derfor ikke skiftet dette endnu.
Konklusion: Alle TV og teleselskaber er lort. Men Stofa er lidt mere lort end de andre.
Så undgå for alt i verden Stofa, de er det mest inkompetente selskab jeg nogensinde har haft med at gøre. Nu gider jeg ikke bruge mere tid på det i dag, men jeg skal i hvert fald have rykket mit bredbåndsabonnement væk fra Stofa og over til et selskab, hvor man faktisk kan betale på månedsbasis og ikke i kvartalet. Det er det mindste af mine problemer med Stofa. Men gider ikke gå mere i detaljer.
Utroligt at det skal være så svært at skifte bredbåndsabonnement.
Samme kan jeg sige om Telenor, som min mor og jeg også har bøvlet med mhs til bredbånd, i ca 2 uger. Dårlig kundeservice både over telefon og deres butik, får 3 forskellige forklaringer på hvordan 1 abonnement er, og bilder os ind at vi maks kan få 20 mbit, uanset om vi vælger at skifte, også prøver de også at sælge et helt andet mobil abonnement til mig, som jeg slet ikke havde brug for, med deres begrundelse for at jeg kunne få en eller anden samsung til 2300 tror jeg det var, som jeg heller ikke har brug. Og skulle forklare 4 ansatte hvorfor vi ikke gad at bruge tid på dem mere og hvorfor vi ville skifte, telefon sælgere er ikke engang så irreterende som de var.
Fedt davenport, snart får du også dit eget mad program. Moovy tv må hellere skynde sig at få fat i dig.