Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★2

    Set Rocketman, og fuck den er dårlig og ukorrekt oversat...især sangene... derudover er den mere en surrealistisk film end en decideret realistisk biopic..den er hamrende elendig, selvom Taron Edgerton overbeviser sådan nogenlunde...jeg er skuffet...

    Den får kun 4/10 enkelte gode scener, men surrealismen ødelægger den ret så meget endda. Præstation er det der undgår en komplet bundkarakter...

    Slet ikke enig, men det er jeg sjældent med dine reviews så det er ok :)

    Elwood13-09-24 09:30

  • ★★★0

    Deres login-link er ihvertfald forsvundet fra forsiden, men jeg har ikke prøvet at søge på noget.

    Efter deres side blev redesignet for nogle år siden, har den været komplet lort, især da de begyndte at blive Amazon og få ekstra forhandlere ind. Det er supersvært at finde varer og når man finder noget, får man lorteforslag fra tvivlsomme forhandlere, der tager 2-3 gange så meget for varen.

    Jeg brugte dem en del før i tiden, men det er måske blevet til et par håndfulde køb over de sidste par år, ikke mindst fordi iMusic har en bedre side at navigere og har bedre priser. Jeg tror at CDON har et større udvalg af film, hvilket ikke betyder alverden, hvis man ikke kan finde lortet.

    Okay, Tak for svaret...

    Chad McQueen er iøvrigt gået bort...

    ekstrabladet.dk/underholdning/udlandkendte/chad-mcqueen-er-doed/10366953

    Ryder66613-09-24 11:36

  • ★★1

    Så havde jeg min første dag på det nye arbejde, hvor de også bød på frokosten.

    En kort dag med meget ny information i forbindelse med oplæringen. I næste uge fortsætter træningen så til vanlig tid 7-16 og de næste par uger

    Kiyonji13-09-24 19:23

  • ★★★★★★1

    Er til frokost hos svigerforældrene. Det er kun 30 min siden jeg vågnede, for var lige i byen til kl 5...

    Guldager14-09-24 11:36

  • ★★★★★0

    Jeg er blevet inviteret til jubilæum på mit gymnasium i anledning af, at det er 30 år siden, vi fik huen på. Der er ikke noget, jeg mindre gider...

    chandler7515-09-24 18:22

  • ★★★★★★0

    På Munken?

    davenport15-09-24 18:42

  • ★★★★★★0

    Har lige læst reglerne til HCA Marathon, hvor jeg er tilmeldt 10 km.

    Men de har lavet det om til, at man ikke må have musik i ørerne - og jeg hader at høre mig selv løbe, så overvejer at sælge billetten.

    Guldager15-09-24 19:32

  • ★★★★★0

    Men de har lavet det om til, at man ikke må have musik i ørerne

    Hvad er argumentet for det?

    chandler7515-09-24 20:34

  • ★★★★★★0

    "Vi har sørget for masse af musik langs ruten og en masse tilskuere, der er klar til at heppe på dig. Så både derfor og af sikkerhedsmæssige grunde er det i år ikke tilladt at løbe med musik i ørerne. Officials og vejvisere vil nemlig rigtig gerne kunne komme i kontakt med dig. Så drop musikken og nyd stemningen."

    Der er vist andre store marathons, der har lignende regler - og ud fra sikkerhed kan jeg godt se det, hvis man løber for at vinde, men jeg er jo bare hyggeløber.

    Guldager15-09-24 20:52

  • ★★★0

    Har en gang glemt at få de der hørepods med op i fitten. Blev nød til at køre hjem efter dem, for kunne simpelthen ikke holde ud at høre de andre og mig selv pruste og stønne. Det er også bare bedre at pumpe jern med metalmusik i ørene. Det musik de har i højtalerne deroppe, er bare en lokal radiostation der spiller det samme fimsepop, som alle de andre.

    Det er i øvrigt et steneren sted at komme. De fleste render rundt i deres egen lille verden med musik i ørene og i pauserne glor de ned i deres telefon. Det er mest på vej ind og ud, der mulighed for at veksle et par ord med de andre.

    Kunne også forestille mig at det vil føles længere at skulle løbe rundt uden musik. Har i øvrigt ikke løbet siden november, da jeg skar ned på kardio. Nu er det primært motionscyklen og maks 20 minutter.

    Aranyhajú Nyárszépe15-09-24 22:21

  • ★★★★0

    Det musik de har i højtalerne deroppe, er bare en lokal radiostation der spiller det samme fimsepop, som alle de andre.

    Jeg kender det alt for godt. De to minutter jeg bruger fra at have taget mine høretelefoner af, til jeg er i badet (og det samme den modsatte vej), går jeg hovedrystende rundt og undrer mig over, om der virkeligt er nogen, der kan lide det musik. Kæft, hvor er det ringe! 

    Der var dog lige een dag, hvor jeg nåede at høre dem spille Rammstein og Metallica lige efter hinanden. Så af og til er der åbenbart ok musik.

    dyg16-09-24 08:23

  • ★★★★★★3

    Lige landet i Puerto Rico, Gran Canaria 26 grader - tid til en iskold fadøl!

    Wayne18-09-24 16:06

  • ★★★★2

    Lige landet i Puerto Rico, Gran Canaria 26 grader - tid til en iskold fadøl!

    Lyder dejligt :-)

    Jeg var ikke klar over, at der også er noget der hedder Puerto Rico i Gran Canaria. Normalt forbinder jeg Puerto Rico med øen i Caribien (hvor jeg desværre aldrig har været).

    MEN...

    I morgen drager jeg på en lille før-efterårsferie til Japan. Jeg glæder mig sindssygt meget. Så vidt jeg kan læse mig til, så er japanerne også meget glade for øl. Så jeg reger med at skulle smage på en masse gode lokale ting derovre.

    S. Rico18-09-24 16:23

  • ★★★★★★0

    Ø i Caribien? Er Puerto Rico ikke et mellemamerikansk land, der både har kyst til Stillehavet og Atlanterhavet? Tror du er gået i lidt Jurassic Park mode :D 

    davenport18-09-24 17:23

  • ★★★★0

    Ø i Caribien? Er Puerto Rico ikke et mellemamerikansk land, der både har kyst til Stillehavet og Atlanterhavet? Tror du er gået i lidt Jurassic Park mode :D 

    Tror du tænker på Costa Rica.

    Puerto Rico ligger i Caribien og er tilknyttet USA - uden at have status som et amerikansk stat.

    S. Rico18-09-24 17:36

  • ★★★★★★1

    Nå ja, for helvede. (Jeg har også været meget syg!)

    Men har faktisk været i Puerto Rico på Grand Canaria engang.

    davenport18-09-24 17:39

  • ★★★★★★0

    Lyder dejligt :-)

    Jeg var ikke klar over, at der også er noget der hedder Puerto Rico i Gran Canaria. Normalt forbinder jeg Puerto Rico med øen i Caribien (hvor jeg desværre aldrig har været).

    MEN...

    I morgen drager jeg på en lille før-efterårsferie til Japan. Jeg glæder mig sindssygt meget. Så vidt jeg kan læse mig til, så er japanerne også meget glade for øl. Så jeg reger med at skulle smage på en masse gode lokale ting derovre.

    Spændende!

    Send endelig en rapport - min yngste søn planlægger at tage en måned dertil i slutningen af året.

    Wayne18-09-24 21:58

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen