Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★0

    Jeg havde et Teams møde idag, men ham der havde arrangeret mødet med mig, dukkede ikke op. Ventede knap 15 minutter og da mødet ikke startede, afbrød jeg det igen.

    Han har heller ikke efterfølgende kontaktet mig. 

    Det er ham som har inviteret mig til møde, så han må jo tage kontakt til mig igen, hvis han virkelig er interesseret.

    Kiyonji 3-07-24 14:38

  • ★★★★★★0

    Det kan være, at hans svenske ISDN linje var gået ned :D 

    davenport 3-07-24 14:54

  • ★★★★1

    Jeg var lige inde i København og sige hej til en tidligere Filmz-bruger, hvor vi gik forbi Faraos. De havde et lille udsalg af film, men jeg endte med at gå derfra uden noget fordi de stadig var dyrere end at bestille dem online. Der var ellers en enkelt boks der fristede en smule.

    NSF 3-07-24 19:09

  • ★★★★★★0

    Faraos er åndsvagt dyr på filmfronten. 

    Jeg har været i Loop Fitness i dag for at bestille en prøvetime til sønnike og jeg. Så må vi se om det bliver noget for os :)

    Guldager 4-07-24 16:21

  • ★★★★1

    Faraos var faktisk billig tilbage i 90'erne. Her fandt jeg den ellers uopdrivelige "Bogen om Tintin og hans skaber" af Benoit Peeters for kun 150 kr. Og det endda i en 1. oplags udgave.

    Ikke at forveksle med den senere forkortede udgave, der bare hedder "Tintin og hans skaber". Den tykke oprindelige udgave er i hvid, mens den forkortede har blåt omslag.  

    S. Rico 4-07-24 16:51

  • ★★★0

    Har lige taget to pamoler, som sådan ikke er mod hovedpine, er bare lidt overtræt og tung i hovedet, selvom jeg har fået 8 timers søvn..og været ude i en halv times tid . Udluftning næsten hele dagen. Og har faktisk kun set Luksusfælden, Jeopardy og grænsepatruljen idag...ellers er dagen gået med oprydning og vask af sengetøj samt rengøring af badeværelse...så nu gider jeg sgu ikke at lave mere!!!

    Ryder666 4-07-24 19:29

  • ★★★★★★0

    Havde en vild oplevelse sent i aftes. Min datter kom ind, og sagde at jeg skulle skynde mig med ud, da det så ud som om der var ild i Melanie og Ricos hus. (Naboer, med to små børn.) Løb så ud, og naboerne stod allerede i haven, og så rystede ud, og bad om at komme ind. Det var så ikke deres hus, men en transportabel pølsevogn der stod lige udenfor deres hus med kæmpe flammer, og sirenerne var begyndt i baggrunden.

    Ikke direkte farligt, men det viste sig så, at der var to gasflasker i den, så alligevel farligt. Vi skyndte os ind igen, og så kom drønene da de eksploderede. wow, det var vildt!

    Efterfølgende viste det sig, at pølsemanden var kørt, uden at slukke sin friture, så den var skvulpet over og antændt bilen. Det tog lang tid for brandfolkene at slukke, nok pga olien.

    Men min kone tog sig af naboens børn, og de fik lidt kiks. Det var lidt akavet, at ens naboer sad i nattøj i køkkenet, med to stortudende unger - samt den enes mor i morgenkåbe :D 

    Tror pølserne brændte på...

    davenport 6-07-24 13:01

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen