Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★★0

    Summerland (2020)

    Kruse 1-08-24 19:07

  • ★★★2

    Scrooged, med Bill Murray det er nok 10+ år siden jeg sidst har set den og måske årstid er lidt forkert, for mit vedkommende, så var det på tide med et gensyn, eftersom jeg lige har fået den på 4K UHD BD idag...

    Ryder666 1-08-24 22:39

  • ★★★2

    Næste og nattens sidste film 

    The Creator med John David Washington for første gang nogensinde og på 4K UHD BD...

    Ryder666 1-08-24 23:51

  • ★★★★★★0

    Jeg skulle have løbet 12 km. her til morges, men var alt for træt...

    Så ser lige halvdelen af Kalak før jeg skal på arbejde

    Guldager 2-08-24 06:31

  • ★★★2

    I aften 

    Hider In The House med Gary Busey og Mimi Rogers i hovedrollerne...

    Ryder666 2-08-24 14:40

  • ★★★★★0

    Det er en vældig hyggelig rejseserie :)

    Ja, bestemt. Det er både hyggeligt og ret sjovt, når Jan Elhøj og Morten Kirchoff rejser rundt i verden og bl.a. opholder sig på alle mulige skumle og besynderlige moteller/hoteller osv. alt imens de møder flere kulørte og herlige typer undervejs på rejserne. Jeg er også vild med serien fordi, at de kommer mange steder hen hvor normale rejse-programmer ikke plejer at komme. :)

    "Nak og Æd" synes jeg også er en herligt anderledes rejse-serie, selvom fokus selvfølgelig er mest rettet mod madlavning. :)

    NightHawk 2-08-24 17:31

  • ★★★★★0

    Jeg starter på Doctor Who - sæson 14 i aften og lægger ud med afsnit 1-3. Jeg har med vilje ventet med at gå i gang med den nye sæson indtil, at alle 8 afsnit var tilgængelige på Disney+.

    De tre 60 års jubilæums-afsnit hvor David Tennant og Catherine Tate var med igen var en blandet fornøjelse, hvilket desværre også blev overskygget en del af nogle helt tåbelige og totalt unødvendige for historien "woke/progressive" indslag, der blev håndteret ligeså uelegant som hvis man slap en elefant løs i en glasbutik. Jeg synes dog samtidig, at Russell T. Davies håndterede beskrivelsen af en transkønnet karakter på en rigtig god og charmerende måde. Men de andre ting gav ingen mening og var mere forstyrrende/irriterende end smart.

    Heldigvis var der ikke nogle af den slags påtagede indslag i den efterfølgende "Christmas Special", hvor Ncuti Gatwa overtog som den nye Doctor, og hvor man blev introduceret for den nye companion Ruby Sunday i skikkelse af Millie Gibson. Både Gatwa og Gibson var rigtig gode i deres roller, og kemien imellem dem har i mine øjne været perfekt, så 8 afsnit mere med de to glæder jeg mig til at se. :)

    NightHawk 2-08-24 18:00

  • ★★★★★0

    Early Spring (1956)

    Kruse 2-08-24 18:47

  • ★★★★★★0

    Kan man egentlig se Dr. Who, uden at have set det hele? Kender sådan nogenlunde præmissen, uden at vide så meget alligevel. Noget med tidsrejser, nogle robotter og skiftende roller..

    davenport 2-08-24 19:31

  • ★★★★★0

    Kan man egentlig se Dr. Who, uden at have set det hele? Kender sådan nogenlunde præmissen, uden at vide så meget alligevel. Noget med tidsrejser, nogle robotter og skiftende roller..

    Hvis du blot vil se den helt nye sæson af reboot-serien + Christmas Special (den er vigtig at tage med, da det er her den nye Doctor møder sin nye assistent), så kan du sagtens gøre det uden at have set de forrige sæsoner.

    Jeg vil dog anbefale - hvis du kan lide Doctor Who universet - at du så efterfølgende går tilbage og starter med sæson 1 af reboot serien fra 2005. Det er det mest overskuelige tænker jeg. Hver sæson er på cirka 10 afsnit + en Christmas Special. 

    Ellers skal du helt tilbage til begyndelsen i 60'erne, hvor Doctor Who serien startede og så er det pludselig rigtig mange afsnit man skal igennem. :)

    NightHawk 2-08-24 20:00

  • ★★★2

    Heh, jeg mødte en gang Sylvester McCoy til en messe i Sverige hvor han spurgte en fan hvem der var favorit til at spille Dr who og han svarede kækt noget i en retning af "just because I'm not your favorite Dr who". jeg var til hans Q&A og han var helt klart en af de sjoveste og mest sympatiske foredragsholdere jeg har været til. Fik et signeret foto plus selfie...

    Ryder666 2-08-24 20:09

  • ★★★★★★1

    OK, tak NH :)

    davenport 2-08-24 22:39

  • ★★★3

    Ser 

    Rocky IV (ultimate Director's Cut) på 4K UHD BD så det er fjerde Rocky film jeg har set i træk. Snupper 5'eren bagefter...

    Ryder666 3-08-24 00:39

  • ★★★2

    Rocky Balboa (Director's Cut) på 4K UHD BD og så er det sengetid når filmen er slut!!!

    Ryder666 3-08-24 03:27

  • ★★★★★0

    Kingdom of the Planet of the Apes (2024)

    Kruse 3-08-24 13:20

  • ★★★0

    Kingdom of the Planet of the Apes (2024)

    Den landede selvfølgelig på Disney+ dagen efter mit abonnement ophørte. Oh well, så må det blive en anden gang jeg får den set. 

    Essal 3-08-24 14:32

  • ★★★★★0

    Gensyn med “The Cranes Are Flying” (1957).

    Kruse 3-08-24 19:05

  • ★★★2

    Beverly Hills Cop 1, på 4K UHD BD efter håndboldkamp....og så gider jeg ikke mere bagefter. Har brug for noget ro i hovedet...

    Ryder666 3-08-24 21:50

  • ★★★2

    Ser Beverly Hills Cop III med Eddie Murphy denne gang på 4K UHD BD...

    Ryder666 4-08-24 21:46

  • ★★★1

    Contagion, med Matt Damon, for første gang nogensinde og på 4K UHD BD...

    Ryder666 4-08-24 22:25

  • ★★★★★★0

    I dag bliver det Vigilante med Fred Williamson og bagefter Blind Fury med Rutger Hauer

    Guldager 5-08-24 18:25

  • ★★★★★★0

    Det er sgu svært at motivere resten af huset til at se E.T. De vil helst ligge i deres senge og pisse husleje af. Nu gider jeg ikke spørge mere...

    davenport 5-08-24 18:40

  • ★★★0

    Det er sgu svært at motivere resten af huset til at se E.T. De vil helst ligge i deres senge og pisse husleje af. Nu gider jeg ikke spørge mere...

    Så et det startet - dine unge mennesker begynder at være lidt ligeglade med dine filmforslag. Kender det - en sorgens dag :)

    Gorman 5-08-24 21:10

  • ★★★★★★1

    Ah, det var mere, at min pige købte fisk til et akvarie, og fik en på besøg, så skulle den mellemste på sportsbanen, og konen har stadigvæk tømmerhass fra lørdag. Passer mig fint. Vil tidlig i seng og se Voyager ;) 

    davenport 5-08-24 21:26

  • ★★★2

    Thanksgiving (2023) med Patrick Dempsey for første gang nogensinde og på 4K UHD BD...

    Ryder666 5-08-24 22:05

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen