Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★★0

    Snupper en premiere på Kingdom of the Planet of the Apes (2024) i aften. Bliver spændende at se om instruktøren Wes Ball kan lave en ligeså god og underholdende film som de tre første i den nye "Apes" film-serie. :)

    NightHawk11-08-24 20:37

  • ★★★★★★0

    Vil lige se lukningen af OL, og se Red Hot Chili Peppers spille. 

    davenport11-08-24 20:39

  • ★★★0

    I aften 

    The Wrestler med Mickey Rourke på BD 

    Næste film 

    Creed Iii, med Michael B Jordan på 4K UHD BD som jeg ikke nåede at se i nat...

    Ryder66611-08-24 21:44

  • ★★★★★0

    Snupper et gensyn med den herlige Lost in Translation (2003) i aften. :)

    NightHawk12-08-24 22:02

  • ★★★0

    Ser Creed III med Michael B Jordan denne gang på 4K UHD BD...

    Næste film

    Blown Away med Jeff Bridges og Tommy Lee Jones på BD...

    Ryder66613-08-24 00:06

  • ★★★★★0

    Jeg snupper en film mere med Bill Murray og tager et gensyn i aften med Wes Andersons sorte komedie-drama Rushmore (1998). :)

    NightHawk13-08-24 18:13

  • ★★★★★0

    Edit: Nevermind, Criterion Channel driller i aften, så jeg finder noget andet.

    Kruse13-08-24 19:20

  • ★★★0

    Fik set den sidste time af Roadhouse (1989), på 4K UHD BD 

    Så nu ser jeg Black Panther 1, med Chadwick Boseman for første gang nogensinde og på 4K UHD BD som også bliver nattens sidste film da den varer over 2 timer...

    Ryder66614-08-24 01:46

  • ★★★★★0

    I eftermiddag står den på et gensyn med Dodgeball : A True Underdog Story (2004). Jeg har altid synes den film var skidesjov, så glæder mig til igen at se Vince Vaughn og co. give den gas. :D

    I aften står menuen på dramaet/road-movien The Sunchaser (1996), hvor Woody Harrelson spiller en læge, der bliver taget som gidsel af hans patient, som sidder i fængsel og samtidig har uhelbredelig kræft. 

    NightHawk14-08-24 15:11

  • ★★★0

    Resten af Black Panther 1, som virkelig er skuffende. En af de værste superheltefilm jeg nogensinde har set. Men nu ser jeg den færdig for aldrig nogensinde at vende tilbage til den igen. Eneste plus, er, at den IKKE virker aaaaalt for typisk amerikansk...

    Næste film 

    Black Panther 2: Wakanda Forever som forhåbentlig er bedre end den første. Det bliver også første gang nogensinde og på 4K UHD BD...

    Ryder66614-08-24 16:18

  • 0

    Resten af Black Panther 1, som virkelig er skuffende. En af de værste superheltefilm jeg nogensinde har set. Men nu ser jeg den færdig for aldrig nogensinde at vende tilbage til den igen. Eneste plus, er, at den IKKE virker aaaaalt for typisk amerikansk...

    Næste film 

    Black Panther 2: Wakanda Forever som forhåbentlig er bedre end den første. Det bliver også første gang nogensinde og på 4K UHD BD...

    Passer ikke, den blev blev kaldt for den bedste af alle filmene, om det er fordi 95% af alle i filmene er sorte, tør jeg ikke gætte på. Men har aldrig turde gå mod bølgen :D

    Geekalot14-08-24 18:19

  • ★★★1

    Passer ikke, den blev blev kaldt for den bedste af alle filmene, om det er fordi 95% af alle i filmene er sorte, tør jeg ikke gætte på. Men har aldrig turde gå mod bølgen :D

    Man kunne godt tro det, men jeg gav den også kun credit for ikke at være typisk hvid amerikansk...men jeg fandt den nu elendig!!! Tror ikke jeg lander på over 3)10, selv efter slutningen...

    Ryder66614-08-24 18:23

  • ★★★★★0

    State and Main (2000)

    Kruse14-08-24 19:07

  • ★★★0

    Ovenpå skuffelsen med Black Panther 1, venter jeg med at se 2'eren, og bliver istedet til et gensyn i form af Jurassic Park: The Lost World med Jeff Goldblum i hovedrollen. Denne gang på 4K UHD BD...

    Ryder66614-08-24 22:43

  • ★★★0

    Klemmer lige endnu en film ned, nemlig et gensyn med Speed 1, som har Keanu Reeves og Sandra Bullock i hovedrollerne. ses på 4K UHD BD..

    Ryder66615-08-24 01:24

  • ★★★0

    Nåede kun 25 minutter af Speed, så gad jeg ikke se mere, har istedet hvilet mig et par timer, hvilket var tiltrængt. Så nu ser jeg Olsen Banden deruda' på nordisk film+...

    Ryder66615-08-24 05:47

  • ★★★★★0

    Jeg er i gang med at se Jurassic World : Dominion (2022). Det er godt nok et spøjst manuskript, men indtil videre har det da været ganske underholdende på sådan en totalt fjollet ramasjang-agtig måde. :D

    Bagefter står menuen på sidste afsnit af Nul Stjerner - sæson 7 (2024). Denne gang daffer Jan Elhøj og Morten Kirchoff til Bulgarien, hvor de skal på en spændende og udfordrende togrejse, der bl.a  byder på et møde med den regerende mester i armlægning. :)

    I aften starter jeg på den anmelder-roste engelske politi-serie The Responder (2022) med afsnit 1 & 2. Serien har Martin Freeman i hovedrollen som den hårdt prøvede betjent Chris Carson, der kører natpatrulje i Liverpool, hvor han møder adskillige udfordringer. Martin Freeman vandt i øvrigt en Emmy for sin præstation.

    "Jurassic World : Dominion" kan ses på Netflix. Og "Nul Stjerner", samt "The Responder" - sæson 1 og 2, kan ses på DR. :)

    NightHawk15-08-24 16:38

  • ★★1

    Nul stjerner er genialt, efter min mening. Sætter det tit på, hvis jeg lige mangler noget at se, så er ved at have set dem alle en del gange:-)

    Weird_J15-08-24 16:52

  • ★★★★★0

    Jeg er i gang med at se Jurassic World : Dominion (2022)

    Det tog mig tre aftener at få den set. Interessant koncept, men hold kæft hvor var den lang...

    chandler7515-08-24 17:57

  • ★★★0

    Black Panther: Wakanda Forever med Angela Bassett for første gang nogensinde og på 4K UHD BD...

    Ryder66616-08-24 00:04

  • ★★★1

    Furiosa: A Mad Max Saga (2024) har netop ramt Max, så den tænker jeg da at få set i dag.

    Essal16-08-24 09:12

  • ★★★★★★1

    Furiosa: A Mad Max Saga (2024) har netop ramt Max, så den tænker jeg da at få set i dag.

    Fedt - tak for info, den ryger straks på min liste til weekenden :-)

    Wayne16-08-24 09:29

  • ★★★★★0

    Nul stjerner er genialt, efter min mening. Sætter det tit på, hvis jeg lige mangler noget at se, så er ved at have set dem alle en del gange:-)

    Ja, det er super sjov og hyggeligt. Jeg ser også afsnit fra de forrige sæsoner med jævne mellemrum. Mit favorit-afsnit er fra sæson 3, hvor de er på tømmerflåde-ferie i Holland og sejler rundt i kanalerne. :)

    NightHawk16-08-24 17:40

  • ★★★★★0

    Det tog mig tre aftener at få den set. Interessant koncept, men hold kæft hvor var den lang...

    Ja, den var temmelig lang i spyttet - særligt de sidste 40 minutter, hvor team Park og team World mødes på øen og render rundt i Biosyns anlæg. Det er også her synes jeg, at filmen falder fra hinanden. Skurken virker underlig ligegyldig og de to plot-tråde med den mystiske pige og den lille raptor hænger ikke særlig godt sammen. 

    De første cirka 100 minutter fungerer egentlig fint som en omgang uforpligtende og kulørt ramasjang, og "Jurassic World : Dominion" har som udgangspunkt også et interessant koncept, som du siger. Men instruktøren taber desværre sutten de sidste 40 minutter, hvor det bare er noget værre halløj. 

    NightHawk16-08-24 18:01

  • ★★★★★0

    I aften fortsætter jeg med politi-serien The Responder (2022) og snupper afsnit 3-6. Den er super god, og det er interessant at se Martin Freeman i så brutal og hårdkogt en rolle som næsten udbrændt strømer, der er på kant med loven og i kamp med alt og alle undtagen sin forsmåede kone og hans lille datter, som er hans eneste lyspunkter. :)

    NightHawk16-08-24 18:32

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen