Forum - Forum-tråd: Hvilken film skal du til at se?

Hvilken film skal du til at se?

  • ★★★★★0

    Monster (2023)

    Kruse16-08-24 18:57

  • ★★★0

    Ser Apollo 13, med Tom Hanks denne gang på 4K UHD BD...

    Ryder66616-08-24 23:26

  • ★★★0

    Ja, den var temmelig lang i spyttet - særligt de sidste 40 minutter, hvor team Park og team World mødes på øen og render rundt i Biosyns anlæg. Det er også her synes jeg, at filmen falder fra hinanden. Skurken virker underlig ligegyldig og de to plot-tråde med den mystiske pige og den lille raptor hænger ikke særlig godt sammen. 

    De første cirka 100 minutter fungerer egentlig fint som en omgang uforpligtende og kulørt ramasjang, og "Jurassic World : Dominion" har som udgangspunkt også et interessant koncept, som du siger. Men instruktøren taber desværre sutten de sidste 40 minutter, hvor det bare er noget værre halløj. 

    Er det den korte eller forlængede udgave du/i har ser??

    Der er nemlig en udgave på hele 161 minutter af Dominion...

    Ryder66616-08-24 23:28

  • ★★★★★★0

    Furiosa: A Mad Max Saga

    Wayne17-08-24 01:24

  • ★★★0

    Dog Soldiers med Sean Pertwee på 4K UHD BD..

    Ryder66617-08-24 02:45

  • ★★1

    Ja, det er super sjov og hyggeligt. Jeg ser også afsnit fra de forrige sæsoner med jævne mellemrum. Mit favorit-afsnit er fra sæson 3, hvor de er på tømmerflåde-ferie i Holland og sejler rundt i kanalerne. :)

    Hehe ja der er der hvor Morten får grine flip, efter at have røget en lille pind, herligt afsnit:-D. 

    Weird_J17-08-24 05:47

  • ★★★0

    I aften 

    Vendetta, med Dean Cain og wrestleren Paul Wight...aka Big Show 

    m.youtube.com/watch

    Ryder66617-08-24 12:21

  • ★★★★★0

    Josie and the Pussycats (2001)

    Kruse17-08-24 12:52

  • ★★★★★0

    Er det den korte eller forlængede udgave du/i har ser??

    Der er nemlig en udgave på hele 161 minutter af Dominion...

    Den udgave der ligger på Netflix er den på 146 minutter, og det er den jeg har set. :)

    NightHawk17-08-24 18:05

  • ★★★★★0

    Jeg fortsætter med den fremragende politi-serie The Responder - sæson 2 (2024) i aften og snupper afsnit 1-3. Den er virkelig godt skruet sammen og Martin Freemans karakter er ligesom plottet en uforudsigelig og herlig størrelse, når han balancerer på grænsen mellem godt og ondt. Freemans samspil med Adelayo Adedayo, der spiller hans nye og urotinerede makker Rachel, er også rigtig godt. De har nogle herlige skænderier undervejs i sæson 1. :)

    NightHawk17-08-24 18:13

  • ★★★★★0

    Gensyn med “Annihilation” (2018).

    Kruse17-08-24 18:57

  • ★★★0

    Gensyn med “Annihilation” (2018).

    Det har jeg også haft i tankerne - god genoplevelse?

    Gorman17-08-24 20:29

  • ★★★★★0

    Det har jeg også haft i tankerne - god genoplevelse?

    Ja, jeg er ret vild med den.

    Kruse17-08-24 21:41

  • ★★★0

    Ja, jeg er ret vild med den.

    Ja husker også slutningen som særlig god og reflektorisk. Vil sgu også snart gense den :)

    Gorman18-08-24 00:37

  • ★★★★★0

    Jeg snupper afsnit 1 af den hylende morsomme og kulturelt berigende Operarejsen - sæson 3 (2024), som har premiere i dag på DR. I denne sæson rejser trioen Frederik Cilius, Rasmus Brun og Allan Gravgård Madsen til USA for at Allan kan blive inspireret til at skrive tredje akt af sin egen komposition/opera. Jeg glæder mig vildt til at se trioen tulle rundt i guds eget land, og se hvad de finder på af gakkede løjer. :D

    I aften fortsætter jeg med The Responder - sæson 2 (2024), hvor jeg skal se de sidste tre afsnit (4-6) af en af de bedste politi-serier, der nogensinde er lavet. :)

    NightHawk18-08-24 17:49

  • ★★★0

    Ser Mysteria med Danny Glover og Billy Zane for første gang nogensinde på BD...

    Ryder66618-08-24 18:09

  • ★★★0

    Snupper lige et gensyn med Eddie And The Cruisers 1+2 som har Tom Berenger og Michael Paré i hovedrollerne. Dog medvirker Berenger kun i den første.

    Ses på BD..

    Ryder66618-08-24 21:29

  • ★★★★★0

    Jeg starter på krimi-serien The Bay - sæson 5 (2024) i aften. Da hver afsnit varer 90 minutter, nøjes jeg med et om dagen. Til gengæld er der så kun 3 afsnit per sæson. :)

    Det er dog kun sæson 5, der lige pt er tilgængelig på DR.

    NightHawk19-08-24 17:21

  • ★★★★★0

    Jeg hapsede både afsnit 1 & 2 i går af The Bay - sæson 5, så i aften står den derfor på sidste afsnit og den store finale. :)

    NightHawk20-08-24 17:20

  • ★★★★★0

    La roue: Part 3 (1923)

    Kruse20-08-24 19:08

  • ★★★0

    CopShop med Gerard Butler denne gang på 4K UHD BD 

    Og så er Chad L. Coleman med i filmen også.

    Ham mødte jeg på messen i Sverige, for snart 10år siden.

    Første gang, var jeg lige kommet ud fra wcet, hvorefter jeg så han stå i køen. Jeg fik håndtryk. Han sagde "hi, how are you doing?" jeg måtte lyve lidt og sige "I'm fine, thanks". 

    Derefter, var jeg tæt på ikke at gennemføre turen, da smerterne var så voldsomme, at jeg ikke ønskede det for selv min værste fjende.

    Anyways, jeg deltog også i hans Q&A, hvor han sang lidt. Det var vist også det sidste jeg nåede på turen, inden jeg tog en Taxa mod banegården....fik også hans autograf plus selfie!

    Jeg er så efterfølgende blevet opereret for galdesten og har ikke haft smerter siden!!

    Ryder66620-08-24 21:22

  • ★★★0

    Jurassic World 1, med Chris Pratt denne gang på 4K UHD BD.

    Men kæft, hvor er jeg træt af, at der altid, skal være børn med i Jurassic-universet, eftersom der med 80% sikkerhed ikke sker dem noget alvorligt.

    Et  cheapshot, for at gøre et forsøg på at hæve spændingsniveauet, men det bliver de ofte, ikke mere intense af!!!

    Ryder66620-08-24 23:21

  • ★★★0

    Breach (2007) med Chris Cooper og Ryan Phillipe den nordiske Blu Ray udgave, med dansk tekst, er tilsyneladende fuldstændig umulig at opdrive, men jeg købte min for år tilbage. Den er ret pebret, hvis man køber filmen via eBay. Do note, så er den nok ikke med dansk tekst!!!

    Ryder66621-08-24 00:57

  • ★★★★★★0

    Jurassic World 1, med Chris Pratt denne gang på 4K UHD BD.

    Men kæft, hvor er jeg træt af, at der altid, skal være børn med i Jurassic-universet, eftersom der med 80% sikkerhed ikke sker dem noget alvorligt.

    Et  cheapshot, for at gøre et forsøg på at hæve spændingsniveauet, men det bliver de ofte, ikke mere intense af!!!

    Mega ending spoiler...men her slutningen på en Troma-film, Beware! Children at Play, hvis du gerne vil se børn komme til skade:

    youtu.be/QrFUboU3N1s

    Guldager21-08-24 18:31

  • ★★★★★★0

    Lækkert!! Sådan skulle Peter Pan være rundet af! Satans unger! Hvor er det fra?

    davenport21-08-24 18:40

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen