Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Ja, det skriver jeg også :) - lige nu er det ikke et problem, synes jeg.

    Ved ikke om jeg er fan. For nuværende er jeg mest ligeglad om de har det eller ej.

    Guldager 1-08-24 12:20

  • ★★★★★2

    Ja, det skriver jeg også :) - lige nu er det ikke et problem, synes jeg.

    Ved ikke om jeg er fan. For nuværende er jeg mest ligeglad om de har det eller ej.

    Det er sjældent, du ikke har en holdning til tingene =)

    Politisk set går jeg altid ind for inklusionen, og selvom det kan virke sært for nogen, at blande politik ind i køsystemerne i Legoland, synes jeg det peger i den forkerte retning for samfundet, at man skal kunne betale sig til ting som netop køer. Hvis det går godt for Legoland, breder det sig sikkert til resten af landets forlystelsesparker og måske endda videre endnu. Stå i kø til lægen en time eller køb en fasttrack! Nej tak…

    David Lund 1-08-24 12:24

  • ★★★★1

    Selvfølgelig gør de det. Og det har de også lov til. Ligesom jeg har lov til at synes at det er noget svineri. Og hvis jeg skal være helt ærlig ville det i sig selv være grund nok til at fravælge Legoland (hvis jeg fx. skulle noget med mine nevøer). Jeg gider sgu ikke bruge min dag på at forklare små børn hvorfor andre skal have lov til at komme foran i køen fordi de har betalt for det.

    Jeg håber flere gør det samme, for så er der kortere kø til os andre, der med glæde tager i Legoland, og helt ærligt ikke så har jeg på intet tidspunkt tænkt noget som helst negativt om deres system. Men jeg er så også typen, der praktisk talt aldrig kunne finde på at tage i en forlystelsespark i højsæsonen.

    I de år, hvor Legoland har brugt fast track systemet, så har jeg set maksimalt 10 personer bruge det. Jeg har derimod set mange flere handicappede bruge indgangen, da deres nye fast track indgange har givet ekstra plads til at handicappede bedre kan komme ind.

    dyg 1-08-24 12:27

  • ★★★★★★0

    Det er sjældent, du ikke har en holdning til tingene =)

    Det er faktisk mest fordi, det er online. Hvis jeg havde samme diskussion med mine kollegaer ville jeg ikke gide.

    Men bare rolig - i morgen begynder jeg på arbejde igen, så skriver jeg ikke så mange meninger ;)

    Guldager 1-08-24 12:41

  • ★★★★★1

    Stå i kø til lægen en time eller køb en fasttrack! Nej tak…

    Sådan er det jo sådan set allerede med de private sundhedsforsikringer...

    chandler75 1-08-24 12:53

  • ★★★★★1

    Sådan er det jo sådan set allerede med de private sundhedsforsikringer...

    Som jeg heller ikke er fan af. Men nu snakkede jeg generelt.

    David Lund 1-08-24 13:08

  • ★★★★★★1

    Jeg har det fint med tilkøb af ekstra service såsom private sundhedsforsikringer. Men det må aldrig gå forsøge en forringelse af den offentlige. Og det gør det faktisk lidt nu. Arbejdsgivere, der tilbyder privat sundhedsforsikring kan trække det fra som udgift - så mindre indtægt til staten.

    Jeg har heller ikke noget imod privatskoler, men staten skal ikke give tilskud dertil.

    Guldager 1-08-24 13:23

  • ★★★1

    Jeg ser The Creator med John David Washington som flere steder lyder ufattelig meget som farmand Denzel....eller er det min hørelse den er galt med?!...

    Selve filmen er gabende kedelig på trods af at jeg er en time inde i filmen... overvejer at sætte noget andet på. Fandeme godt at jeg ikke gav mere end 100kr for den på UHD BD...

    Ryder666 2-08-24 01:10

  • ★★★★★★1

    Så er min ferie færdig i dag - Aula er geninstalleret på telefonen.

    En lille status:

    Har bestilt 70+ film - sådan er det, når man har ekstra tid :)

    Lauge har lært at sodavand smager godt og at det er sjovt at lege med ild. Han har ret i begge dele!

    Ideen med at tage en masse mindre ture og så ellers være hjemme har været meget rart. Vi nåede:

    • Odense Zoo
    • Legoland
    • Fyns Sommerland
    • Bjørnø
    • Ærø
    • Svanninge Bakker
    • Fynshoved
    • Krabbefiskeri i Bogense
    • Christiansfeld
    • Badeland i Svendborg
    • Fjord og Bælt

    Til næste år har vi allerede bestilt sommerhus til Western Camp på Lolland, så der står den på en tur i Lalandia, Knuthenborg osv.

    Guldager 2-08-24 06:37

  • ★★★★0

    Lalandia - never again!

    gi-jones 2-08-24 08:49

  • ★★★★1

    Så lige at directors cut af Rebel Moon nu endelig er kommet på Netflix. Og at den varer 2 timer længere, når man lægger part 1 og 2 sammen. Rimelig vildt. Det giver ialt 6 timer og 20 minutter. 

    Jeg har ikke set nogen af de "gamle" versioner endnu. Men nu er jeg ved at blive ret nysgerrig.

    Det er vist det man kalder en helaftensfilm.

    S. Rico 3-08-24 12:33

  • ★★★2

    Så lige at directors cut af Rebel Moon nu endelig er kommet på Netflix. Og at den varer 2 timer længere, når man lægger part 1 og 2 sammen. Rimelig vildt. Det giver ialt 6 timer og 20 minutter. 

    Jeg har ikke set nogen af de "gamle" versioner endnu. Men nu er jeg ved at blive ret nysgerrig.

    Det er vist det man kalder en helaftensfilm.

    Jeg kunne ikke vente og så dem begge uden de blodige scener. Det var tydeligt hvor de var klippet fra, scenerne blev underligt afbrudt i dødsscenerne. Men orker ikke at se den i Dcut, det var den sgu for dårlig til :)

    Gorman 3-08-24 13:58

  • ★★★★★★1

    Så lige at directors cut af Rebel Moon nu endelig er kommet på Netflix. Og at den varer 2 timer længere, når man lægger part 1 og 2 sammen. Rimelig vildt. Det giver ialt 6 timer og 20 minutter. 

    Jeg har ikke set nogen af de "gamle" versioner endnu. Men nu er jeg ved at blive ret nysgerrig.

    Det er vist det man kalder en helaftensfilm.

    Hol da op!

    Jeg faldt i søvn til anden del, men det kan da godt være man skulle give den et forsøg ;-)

    Wayne 3-08-24 14:01

  • ★★★★1

    Hol da op!

    Jeg faldt i søvn til anden del, men det kan da godt være man skulle give den et forsøg ;-)

    Mit håb er, at den ekstra tid gør, at man kommer til at connecte med personerne. Ud fra de anmeldelser jeg har læst/hørt, så er det netop problemet: at man er ligeglad med dem. Men hvis man lærer dem bedre at kende, så kan det være, at det giver den spænding der skal til.

    S. Rico 3-08-24 15:25

  • ★★★★★★1

    Skal snart ud af døren til 40års fødselsdag med pattegris. Vi bliver 90 til havefest. Det skal nok blive sjovt. - Pattegris som i mad, ikke min kone forstås! 

    davenport 3-08-24 15:37

  • ★★★1

    Mit håb er, at den ekstra tid gør, at man kommer til at connecte med personerne. Ud fra de anmeldelser jeg har læst/hørt, så er det netop problemet: at man er ligeglad med dem. Men hvis man lærer dem bedre at kende, så kan det være, at det giver den spænding der skal til.

    Det håber jeg for dig,  men jeg tvivler, det er meget kedelig karakter opbygning. Knæk og bræk dog :)

    Gorman 3-08-24 15:46

  • ★★★★★★1

    Mit håb er, at den ekstra tid gør, at man kommer til at connecte med personerne. Ud fra de anmeldelser jeg har læst/hørt, så er det netop problemet: at man er ligeglad med dem. Men hvis man lærer dem bedre at kende, så kan det være, at det giver den spænding der skal til.

    Det giver mening, jeg håber du har ret.

    Wayne 3-08-24 17:29

  • ★★★1

    Skulle have været til min egen fødselsdagsfest i dag, som også ville have fungeret som en familiesammenkomst, inden en del af min familie tager til USA i et længere stykke tid. Desværre har jeg været syg de sidste mange dage, og da jeg stadig ikke er rask nok til, at jeg finder det ansvarligt at deltage, betyder det også, at jeg ikke når at se hele min familie samlet, før de rejser til USA.

    Jeg har også fortalt min far, at de stadig skal holde "fødselsdagen", selvom jeg ikke er der, for det er vigtigt at se hele familien, inden de rejser.

    Jeg er mildest talt super træt af det hele lige nu, en smule nedtrykt og mest af alt træt af, at jeg ikke når at se hele familien, inden de rejser.

    Lige nu føles det hele sgu lidt som noget rigtig møg. 

    Essal 4-08-24 08:52

  • ★★★★★★1

    God bedring M8 - er det noget alvorligt eller blot en snue?

    davenport 4-08-24 10:06

  • ★★★1

    Skulle have været til min egen fødselsdagsfest i dag, som også ville have fungeret som en familiesammenkomst, inden en del af min familie tager til USA i et længere stykke tid. Desværre har jeg været syg de sidste mange dage, og da jeg stadig ikke er rask nok til, at jeg finder det ansvarligt at deltage, betyder det også, at jeg ikke når at se hele min familie samlet, før de rejser til USA.

    Jeg har også fortalt min far, at de stadig skal holde "fødselsdagen", selvom jeg ikke er der, for det er vigtigt at se hele familien, inden de rejser.

    Jeg er mildest talt super træt af det hele lige nu, en smule nedtrykt og mest af alt træt af, at jeg ikke når at se hele familien, inden de rejser.

    Lige nu føles det hele sgu lidt som noget rigtig møg. 

    Gode tanker og bedring herfra, Essal

    Gorman 4-08-24 10:19

  • ★★★★★★0

    Shit, en fest i går. I den fuldt murrede bar i kælderen, var der nok alt hvad man kunne ønske. En appelsinpressemaskine med vodka var én af attraktionerne. 

    Helstegt pattegris, og grill pølser til natmad.

    Det er længe siden jeg har været fuld, men det blev jeg satme i går. Jeg gik hjem ved midnat, og min kone kom først hjem ved 5tiden. (Det var hendes gamle venner - jeg var bare med som pøllemis)

    Damn, jeg har ondt i æ styrhus...

    davenport 4-08-24 10:33

  • ★★★0

    God bedring M8 - er det noget alvorligt eller blot en snue?

    I starten var det egentlig bare ondt i halsen og hovedpine, men jeg mistænker lidt om jeg har fået corona igen. For både min lugte- og smagssans er stort ikke eksisterende lige nu, hvilket også skete sidste gang jeg havde corona. 

    Essal 4-08-24 12:00

  • ★★★★★★1

    Skulle have været til min egen fødselsdagsfest i dag, som også ville have fungeret som en familiesammenkomst, inden en del af min familie tager til USA i et længere stykke tid. Desværre har jeg været syg de sidste mange dage, og da jeg stadig ikke er rask nok til, at jeg finder det ansvarligt at deltage, betyder det også, at jeg ikke når at se hele min familie samlet, før de rejser til USA.

    Jeg har også fortalt min far, at de stadig skal holde "fødselsdagen", selvom jeg ikke er der, for det er vigtigt at se hele familien, inden de rejser.

    Jeg er mildest talt super træt af det hele lige nu, en smule nedtrykt og mest af alt træt af, at jeg ikke når at se hele familien, inden de rejser.

    Lige nu føles det hele sgu lidt som noget rigtig møg. 

    Trist - kan du ikke være “med” på FaceTime - eller lignende, til noget af det?

    God bedring!

    Wayne 4-08-24 12:21

  • ★★★★3

    Jeg er fysisk og mentalt begyndt at gøre mig klar til at flytte tilbage til min lejlighed om en uges tid. Jeg har boet i min fars lejlighed imens renoveringen har stået på, hvilket har været fint nok, men jeg har virkelig ikke følt mig hjemme.

    Jeg glæder mig virkelig til at få malet lejligheden og få rykket alt på plads igen, så jeg virkelig kan føle mig hjemme igen. Og få set mine film på mit eget setup. Og have adgang til dem.

    NSF 4-08-24 14:20

  • ★★★★★★1

    Holder du indflytter? Så hopper jeg lige på et tog ;) (Har virkelig drømt flere gange om, at vi sad og delte en pose harboe. Som i at jeg har drømt om det om natten. Nok pga. de mange diskussioner her :) ) 

    davenport 4-08-24 15:39

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen