Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Dang jeg har tömmerhass. Det er godt nok længe siden jeg har haft det sådan. Lidt for meget Astronaut og GT i aftes. Men bartenderen var for veltalende... 

    davenport 4-08-24 16:28

  • ★★★★★★0

    Sadens at man bor helt ude på landet, hvor rådyrene har overlevelsesudstyr med til når de koger deres grævlinger. Jeg kunne selv godt æde en Big Tasty som super z menu... Men de leverer slet ikke herude. Slet ikke! Tager bare et rugbrød med to skiver spege og lidt myo. 

    davenport 4-08-24 22:46

  • ★★★0

    Bare vi har sild og kål (og lidt brændevin), så er vi godt tilfredse.

    Aranyhajú Nyárszépe 5-08-24 10:25

  • ★★★★★★0

    Sild har man altid nok af, det er mere brændevinen, det er svært at holde hus med...

    davenport 5-08-24 10:35

  • ★★★★★★0

    Fuck, hvor har jeg stadigvæk tömmermænd. Jeg er ved at være for gammel til det her game. Det er fucking mandag... 

    Heldigvis skal vi bare æde pizza og se E.T. i aften. 

    davenport 5-08-24 15:39

  • ★★0

    Fuck, hvor har jeg stadigvæk tömmermænd. Jeg er ved at være for gammel til det her game. Det er fucking mandag... 

    Heldigvis skal vi bare æde pizza og se E.T. i aften. 

    Hehe ja det bliver ikke nemmere at komme over, med alderen:-D

    Weird_J 5-08-24 16:10

  • ★★★★0

    Bah, I er bare svage. Jeg blev 50 for et par måneder siden og får stort set aldrig tømmermænd.

    NSF 5-08-24 16:20

  • ★★★★★★0

    Det hjælper at drikke ;D

    davenport 5-08-24 16:31

  • ★★★★0

    Tricket var at holde op med at ryge, jeg har stort set ikke fået tømmermænd de sidste 20 år pga. det og det sker med jævne mellemrum at en aften bliver våd, når jeg er sammen med de andre frivillige i biografen.

    NSF 5-08-24 16:43

  • ★★★0

    Bah, I er bare svage. Jeg blev 50 for et par måneder siden og får stort set aldrig tømmermænd.

    Ditto :)

    Gorman 5-08-24 16:55

  • ★★★★★0

    Tricket var at holde op med at ryge

    Jeg husker det, som om jeg fik færre tømmermænd, da jeg røg, fordi man ikke bare tyllede hele tiden men også røg.

    Tricket, synes jeg, er at holde sig hydreret - snup en vand eller sodavand ind imellem. Og nej, appelsin med vodkaen elle tonic med gin'en tæller ikke...

    chandler75 5-08-24 17:23

  • ★★★★0

    Det virkede så ikke for mig, selvom jeg røg 40 om dagen. Det tætteste jeg er kommet på tømmermænd som i gamle dage, var da jeg var på en brun bodega for noget tid siden. Det var ikke engang fordi at der var så meget røg som før i tiden, men det var nok til at jeg havde lidt hovedpine da jeg stod op.

    At være hydreret gør også noget, men det prøvede jeg også dengang og fik alligevel massive tømmermænd. Så det eneste der virkelig har ændret sig er, at jeg ikke selv ryger mere og at jeg sjældent kommer steder, hvor folk ryger.

    NSF 5-08-24 17:32

  • ★★0

    Jeg fik at vide af en læge til en fest for læger og sygeplejerskestuderende at tricket var at drikke en øl og et shot i timen for at holde rusen igang uden at gå over hvad kroppen kan klare. Og så holde sig hydreret da især øl er vanddrivende. Og ikke mindst holde sig fra krydret alkohol som Tequila 

    Aner ikke om det havde noget på sig eller om han bare var fuld. De var dog gode til at give shots. 

    Det er så også mange år siden jeg har drukket. Det var mest under gymnasietiden 

    Kiyonji 5-08-24 17:33

  • ★★★★0

    Det er nok 30 år siden jeg sidst har haft tømmermænd.

    Jeg kan dog godt få lidt hovedpine på selve dagen, hvor jeg drikker. Hvis jeg eksempelvis har drukket 2-3 glas halvdårlig rødvin og en øl bagefter. Men så tager jeg bare et par panodil, og så kan jeg efter en halv times tid drikke videre... :-)

    S. Rico 5-08-24 17:39

  • ★★★★★0

    Tror ikke jeg har haft tømmermænd siden jeg var teenager. Har intet trick dog. Det stoppede bare. Nu er jeg bare lidt søvnig dagen efter.

    David Lund 5-08-24 17:44

  • ★★★★★★0

    Jeg får gerne tømmermænd når jeg har drukket 4 l. rødvin og en 3-4 HC Andersen...

    davenport 5-08-24 17:47

  • ★★0

    Jeg vil ryge på hospitalet hvis jeg skulle drikke så meget. Det tror jeg de fleste vil 

    Kiyonji 5-08-24 17:57

  • ★★★★★★0

    Det er jo kun om morgenen. Drikker kun hvidvin resten af dagen...

    ;)

    Not so gullable McFly :D 

    davenport 5-08-24 18:07

  • ★★★0

    Det er nok 30 år siden jeg sidst har haft tømmermænd.

    Jeg kan dog godt få lidt hovedpine på selve dagen, hvor jeg drikker. Hvis jeg eksempelvis har drukket 2-3 glas halvdårlig rødvin og en øl bagefter. Men så tager jeg bare et par panodil, og så kan jeg efter en halv times tid drikke videre... :-)

    2-3 glas vin og en øl er da ikke at drikke :)

    Gorman 5-08-24 18:15

  • ★★★★★★0

    Jeg er ude at drikke med jævne mellemrum. Ikke sådan fast - i juni var jeg afsted 4 gange på tre uger. Nu går der lidt over en måned, før jeg er afsted igen.

    Og jeg har aldrig hovedpine, men hvis det har været virkelig vildt - og det har sikkert også noget med for lidt mad at gøre - kan jeg godt have kvalme. Mine tømmermænd er dog for det mest psykiske, men det kan klares med gåture, podcast osv. Det værste for mit vedkommende er dog, at jeg fucker min søvn op. Så en god druktur gør, at jeg ikke sover ordentligt i 1-3 nætter efter. Derfor drikker jeg for det meste kun om fredagen. 

    Jeg foretrækker egentlig sådan noget kampdruk over en weekend og så en fridag om mandagen

    Jeg får gerne tømmermænd når jeg har drukket 4 l. rødvin og en 3-4 HC Andersen...

    Challenge accepted! ;)

    Guldager 5-08-24 18:21

  • ★★★★★0

    Mine tømmermænd er dog for det mest psykiske

    Jeg er ikke sikker på, hvad det betyder? Dårlig samvittighed?

    chandler75 5-08-24 18:24

  • ★★★★★★0

    Det er når Guldager har kneppet udenom med tykke fynske trunter :D

    (Ikke negere!) 

    davenport 5-08-24 18:28

  • ★★★★★★0

    Eller eksotiske piger :D 

    davenport 5-08-24 18:28

  • ★★★★★★0

    Jeg er ikke sikker på, hvad det betyder? Dårlig samvittighed?

    Nej, aldrig dårlig samvittighed. Bliver aldrig voldelig, nærgående eller andet, når jeg er meget fuld. Og hvis jeg kommer til at kysse med en anden, så gør det ikke noget...

    Det er mere over i angst - meget ligesom hvordan man kan have det, når man er meget i søvnunderskud. Desuden er det ligesom, at hjernens normale filter, der sorterer i indtryk og tanker lige skal på plads igen. Det er ikke noget, der er kommet med alderen - har altid haft en tendens til tømmermænds-paranoia. 

    Guldager 5-08-24 18:33

  • ★★★★★★0

    Det er når Guldager har kneppet udenom med tykke fynske trunter :D

    (Ikke negere!) 

    Men - det må jeg gerne ;)

    Guldager 5-08-24 18:34

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen