Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Dit svin :D 

    davenport 5-08-24 18:38

  • ★★0

    Fik besked om at jeg har fået penge tilbage i skat, hvilket jeg havde glemt alt om. Jeg havde indleveret det for sent, deraf den sene udbetaling.

    Fik også en meddelelse fra PFA Pension, som jeg fuldstændig havde glemt at jeg har en lille pension hos. Jeg arbejdede dog kun ca. 1-2 år inden jeg drog til Sverige, så den er ikke så høj. Heldigvis er investeringsafkastet højere end jeg betaler i administrationsgebyr, for ellers ville jeg bare få dem udbetalt.

    Jeg kører dog også med en middelhøj investeringsrisiko og de sidste 10 år har jeg dog også haft 2 år hvor det er gået i minus. Et år med ca. 20 procent. Til gengæld har jeg haft mellem 10-20 procent afkast de andre år.

    Kiyonji 5-08-24 19:35

  • ★★★0

    Mit problem med alkohol, er at det totalt ødelægger min søvn. Jeg går kun lige bevistløs i en 3-4 timer. Derfor er jeg totalt smadret af søvnmangel i wt par dage efter. Fordi jeg ikke kan sove på alkohol, drikker jeg nogle gange et døgn eller mere i streg, inden alkoholen slår mig bevistløs. Mit ur kan i øvrigt måle det som høj puls og høj stress. Der går ca en 13-14 timer, fra jeg er stoppet, til pulsen er normal og jeg kan sove.

    Aranyhajú Nyárszépe 5-08-24 22:43

  • ★★★0

    Tobak får iøvrigt også min puls til at stige, men den falder ret hurtigt igen når jeg stopper med at ryge. Og jeg ryger normalt kun når jeg drikker alkohol.

    Aranyhajú Nyárszépe 5-08-24 22:48

  • ★★★0

    Jeg ser Thanksgiving (2023) godt nok en tam film, hvor også de unge Cast fremstår utroværdige og tildeles amatøragtige. Noget af det værste set i en gyserfilm nogensinde. Man håber virkelig på at hver enkelte får kniven. Og så har jeg læst at der er en 2'er på vej...den kan næsten kun blive bedre!!!

    Ryder666 5-08-24 22:57

  • 0

    Har man fulgt lidt med herinde ved man godt man skal passe på med hvad man skriver da der er en gruppe der er hurtige til at overflade en hvis man ikke har deres rigtige meninger. Det er derfor lidt mærkeligt som en herinde f.eks. altid taler kvindernes sag men tydeligt lever det patriarkalske liv med konstant druk og og bollen udenom mens konen sidder hjemme og passer hus og børn og ikke har samme muligheder. 

    Donnie 6-08-24 09:39

  • ★★★★★★2

     Det er derfor lidt mærkeligt som en herinde f.eks. altid taler kvindernes sag men tydeligt lever det patriarkalske liv med konstant druk og og bollen udenom mens konen sidder hjemme og passer hus og børn og ikke har samme muligheder. 

    Det var da noget af en konklusion om mit liv ;)

    Måske det var et åbent forhold, vi havde?

    Guldager 6-08-24 10:17

  • 0

    Det var da noget af en konklusion om mit liv ;)

    Måske det var et åbent forhold, vi havde?

    Det er aldrig sjovt at få smidt sandheden lige i fjæset når man nu gerne vil fremstå så korrekt. Du må have følt dig truffet. Jeg snakkede faktisk om davenport;-)

    Donnie 6-08-24 10:25

  • ★★★0

    Fejlopslag

    Gorman 6-08-24 10:27

  • ★★★★★★1

    Du må have følt dig truffet

    Slet ikke - jeg følte mig provokeret over, at nogen ville udtale sig om mit liv uden at kende mig :)

    Davenport boller ikke uden om, drikker utrolig sjældent og tager sig utrolig godt af sine børn. Så ham kender du tydeligvis heller ikke.

    Guldager 6-08-24 10:45

  • ★★★★1

    Davenport boller ikke uden om

    Kun med dværgen i kælderen, men efter alle disse år er han vel alligevel en del af familien.

    dyg 6-08-24 11:02

  • ★★0

    Har lige læst om Trap og set traileren. Det er faktisk en film fra Shyamalan der ser interessant ud. Præmissen med at lave en fælde for en seriemorder med en falsk koncert og så betragte det hele fra seriemorderen, i dette tilfælde Josh Hartnett, er interessant ikke mindst fordi det er atypisk for Shyamalan ikke at have et eller andet twist men at lægge kortene på bordet til at starte med.

    Som de fleste af hans film indeholder det en masse sort humor og denne gang virker det langt mere bevidst og det virker ikke som om at det er en film som tager sig selv for alvorlig. Jeg synes ofte at hans film fremstår mere intelektuelle end de faktisk er.

    Det er naturligvis fuldstændig fjollet for FBI at afholde en falsk koncert med en stor stjerne for at fange en seriemorder. Det er ligeså fjollet at en fra crewet fra starten lige fortæller en gæst at det faktisk  er en falsk koncert, men udfra det jeg kan læse om filmen og traileren er det helt bevidst at det skal virke fjollet. Ligesom det er fjollet er mere begravet i deres telefoner end at betragte hvad der sker omkring dem, som f.eks. at der kan gå en seriemorder rundt i blandt dem.

    Jeg tænker ikke at Taylor Swift lige vil afholde en falsk koncert for at fange en seriemorder, som angiveligt skulle være til stede, men kun måske.

    Så en fjollet og urealistisk film, men som stadigvæk fremstår underholdende og sjov, så længe du accepterer filmens præmis.

    Kiyonji 6-08-24 11:09

  • ★★★★★★1

    Med dværgen er det ikke sex - det er en pligt! 

    davenport 6-08-24 11:12

  • 0

    Slet ikke - jeg følte mig provokeret over, at nogen ville udtale sig om mit liv uden at kende mig :)

    Davenport boller ikke uden om, drikker utrolig sjældent og tager sig utrolig godt af sine børn. Så ham kender du tydeligvis heller ikke.

    Gør han ikke. Jamen så var det nok om dig alligevel:-) Jeg ramte åbenbart vist en sandhed som du ikke tør stå ved. Det er ofte grunden til at folk føler sig provokeret. Hvis ikke havde du trukket på skulderen og været ligeglad. Men nok om dig mister dobbeltmoral. 

    Donnie 6-08-24 11:25

  • 0

    Med dværgen er det ikke sex - det er en pligt! 

    Jeg ved du har været utro. Ved din kone det?

    Donnie 6-08-24 11:25

  • ★★★★★★1

    Hvad helvede snakker du om??? Spasser!

    davenport 6-08-24 11:44

  • ★★★1

    Er der en Troll i butikken

    Gorman 6-08-24 11:48

  • ★★★★★★1

    Er der en Troll i butikken

    Jep :) - det blev ret hurtigt tydeligt.

    Guldager 6-08-24 12:36

  • 0

    Hvad helvede snakker du om??? Spasser!

    Om en julefrokost for en del år tilbage hvor jeg er ret sikker på det var dig jeg var sammen med. Du kan jo godt huske det. Modsat den 'hemmelige' patriark er du jo så ikke helt så hyklerisk. 

    Donnie 6-08-24 13:24

  • ★★★★★★0

    Det er aldrig sjovt at få smidt sandheden lige i fjæset når man nu gerne vil fremstå så korrekt. Du må have følt dig truffet. Jeg snakkede faktisk om davenport;-)

    Kun i hans drømme :-)

    Wayne 6-08-24 13:50

  • ★★★★★★6

    ER DET DIG, DONNIE??? Fuck det var vildt! Det er sjældent man ser så tyk en dreng, med så lille en pik. Er dine bumser gået væk, eller blev det bare værre? Har din mor egentlig gemt den video hun filmede af os, og fik hun nogensinde gjort noget ved alt det krusede hår omkring munden?

    Skal jeg blive ved, eller er du kommet?

    davenport 6-08-24 13:56

  • 0

    ER DET DIG, DONNIE??? Fuck det var vildt! Det er sjældent man ser så tyk en dreng, med så lille en pik. Er dine bumser gået væk, eller blev det bare værre? Har din mor egentlig gemt den video hun filmede af os, og fik hun nogensinde gjort noget ved alt det krusede hår omkring munden?

    Skal jeg blive ved, eller er du kommet?

    Ha ha ha den var sjov og jeg er faktisk lidt tyk. Så det er rigtigt nok. Har jo fulgt med herinde og selv om jeg ikke synes man skal bruge ord som n...r så er du i det mindste ikke hyklerisk. 

    Donnie 6-08-24 14:16

  • ★★★★0

    Jeg skal til at lange nogle fadøl over disken for første gang i månedsvis.

    NSF 6-08-24 14:47

  • ★★★★★★1

    Kom til at tage den forkerte Pepsi i butikken - Pepsi Max Electric. Fårk, den er ringe 

    Guldager 6-08-24 14:52

  • ★★★★★★1

    Har Donnie ikke efterhånden sparet op til at blive bannet - eller gør man ikke sådan noget længere?

    Wayne 6-08-24 14:57

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen