Forum - Forum-tråd: Madtråden

Madtråden

  • ★★★★★★0

    Næste fredag er der 1000,-

    Hvorfor får du kun 1000 kr?

    Har du ikke tre børn og kun 1 over 15? Så burde det da give 7000 kr

    Guldager15-09-24 15:06

  • ★★★★★★0

    Ikke i denne måned. Fra de er 15 får man hver måned for dem. Der er først børnepenge igen i oktober. (D. 20.)

    davenport15-09-24 15:08

  • ★★★★★★0

    Ahem, de karbonader blev så lækre. Og ærte/gulerodssovsen blev perfekt. Lavede et serveringsfad med kartofler, ærter, gulerødder og broccoli. Selv drengene spiste kartofler!! Nogle gange er det udtrykket der sælger føden. 

    davenport15-09-24 17:58

  • ★★★★★★0

    Fik selv god klassiske mad i dag. Forloren hare, sovs, kartofler og glaserede grøntsager og chips til. Lauge spiste både sovs, kartofler og kødet og chips, selvfølgelig - ikke grøntsagerne.

    Men der var lige præcis ingenting tilbage, og ingen var overmætte eller sultne. Det er sjældent, jeg rammer mængderne så præcist.

    Guldager15-09-24 19:11

  • ★★★1

    Synes altid det har været sådan i vores familie, at hvis der bliver serveret persillesovs, så bliver der spist åndsvagt mange kartofler. Ved ikke hvorfor det er sådan.

    Aranyhajú Nyárszépe15-09-24 19:25

  • ★★0

    Brikkerne passer sammen som i vendespil, åndsvag god sovs passer til åndsvagt mange kartofler

    HelmerJ16-09-24 07:09

  • ★★★★★★0

    Vi er ude af madplan denne uge, så den står på kylling i karry med både ris og pasta + gulerødder og broccoli i aften. I går var det frikadeller med kartoffelmos (?) og brun sovs + rødbeder. 

    I morgen ved jeg sgu ikke. Må kigge i fryseren..

    davenport17-09-24 16:47

  • ★★★★★★0

    Det smagte måske meget godt. Boller i karry bare med kylling. Hvis det stod til mig, havde jeg tweeked den med en masse grønt, men så vidste jeg bare, at så spiste ingen det, og der ville der blive en masse bitching omkring det. Der blev da spist en masse, så det var vel ok. 

    davenport17-09-24 19:08

  • ★★★0

    I aften tror jeg det bliver fiskepinde og pomfritter...

    Ryder66617-09-24 19:29

  • ★★★★★★1

    The cornerstone of any nutrisious meal! 

    davenport17-09-24 19:35

  • ★★★★★0

    Jeg åd fiskepinde som en madman (med citron og remoulade), da jeg i start-90'erne var alene hjemme og selv måtte stå for maden.

    Det var også dengang, en pakke Miracoli pasta med spaghetti, pastapure pg krydderiblanding kostede 9,95 kr. I dag koster den op til 49 kr. Men jeg køber den stadig af og til pga. den lille pose med krydderi...

    chandler7517-09-24 19:44

  • ★★★0

    The cornerstone of any nutrisious meal! 

    Lol, måske ikke den sundeste kost....men nu havde Coop365 tilbud på fiskepinde til 20kr...så købte 3 pakker. Da de kan holde sig til næste år, behøver jeg ikke at spise dem hurtigt...men de er Mega mums!!!!

    Ryder66617-09-24 20:24

  • ★★★0

    Meh, mindes ellers at de fiskepinde skulle have 18 minutter i en forvarmet ovn, men tjekkede lige æsken og tilberedningstid som åbenbart kun skulle have 10-12 minutter, så nåede heldigvis at opdage det i tide, inden de fik for meget...

    Men de var (som altid) Mega mums!!!

    Ryder66617-09-24 21:51

  • ★★★★★★0

    Vi fik bare rester fra i går. Spædede retten op med mere kylling, da vi havde masser af de der strimler i fryseren. Så bare lidt mere karry i og en jævning. Varmede risene op. Meen.. Jeg fik rester af kartoffelmos, frikadellesovs og frikadeller. Min kones kusine spiste endda med, så det var en billig aften. Vi prøver at få rester brugt, men måtte alligevel lige smide lidt ud fra køleskabet. En rest chili, noget forloren hare og nogle kartofler. 

    I morgen ved jeg ikke lige hvad det bliver, men fredag får vi 30 unge fra den nye gymnasieklasse til fest, dog ikke til mad. Men datterens kæreste kommer, samt hendes veniende, så tror det bliver pizza. Det har jeg næsten hjemme til, så tror jeg slår en masse dej op, så kan folk selv komponere deres pizzaer. Det er ofte et hit. Bare ovnen op på 250 grader, så går det hurtigt. 

    davenport18-09-24 19:29

  • ★★★0

    Idag har jeg ikke rigtig haft den store appetit, så det er bare blevet til en pose nudler Shrimp flavor fra Coop. Men nok til at blive mæt....

    Ryder66618-09-24 21:38

  • ★★★0

    Idag har jeg ikke rigtig haft den store appetit, så det er bare blevet til en pose nudler Shrimp flavor fra Coop. Men nok til at blive mæt....

    Det kan der ikke være det store næring i. Så går jeg ud fra du har fået en masse andet indenbords i løbet af dagen.

    Aranyhajú Nyárszépe18-09-24 22:32

  • ★★★0

    Det kan der ikke være det store næring i. Så går jeg ud fra du har fået en masse andet indenbords i løbet af dagen.

    Nope, det var dagens eneste måltid pt....men har en del mad i fryseren som jeg kan tage af, hvis appetitten vender tilbage..

    Ryder66618-09-24 22:39

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen