Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★1

    Inside Out 2 var en stor succes, men det var ikke uden sine problemer, og de her nye reveals virker dælme ikke positive.

    nordic.ign.com/inside-out-2/87088/news/inside-out-2-was-the-hit-pixar-needed-but-the-laid-off-employees-who-crunched-on-it-are-still-hurtin

    Elwood19-09-24 11:14

  • ★★★★0

    Kathryn Hahn er herlig.

    Sjovt, jeg kan slet ikke klare hende i rollen som Agatha.

    dyg19-09-24 11:14

  • ★★★★★0

    Sjovt, jeg kan slet ikke klare hende i rollen som Agatha.

    Ligesom visse fodboldhold så kan vi jo ikke alle li de samme ting :)

    Elwood19-09-24 11:16

  • ★★★★1

    Ligesom visse fodboldhold så kan vi jo ikke alle li de samme ting :)

    Men ligesom Manchester United og Chelsea, så er der visse ting, som INGEN burde kunne lide!

    dyg19-09-24 11:38

  • ★★★★★0

    Men ligesom Manchester United og Chelsea, så er der visse ting, som INGEN burde kunne lide!

    Jep jeg kan bare ikke lige se Agatha/ Kathryn Hahn som en i den gruppe. Musk derimod…

    Elwood19-09-24 12:41

  • ★★★★★★0
    • Jeg har en gang brudt ind i et dødsbo for et lede efter penge
    • Jeg er venner med ham, der har lavet Subway Surfers
    • Jeg har hilst på Dronning Margrethe

    Nr. 1 var da jeg gik i 6. eller 7. klasse...hos en eneboer. Der var ingen penge.

    Nr. 2 er en af mine helt gamle veninders (fra før folkeskole) mand.

    Nr. 3 - er løgn :) - har heller ingen interesse i at hilse på hende.

    Guldager19-09-24 14:47

  • ★★★★★★0

    Du kan da besøge hende på hospitalet med en lille blomst?

    davenport19-09-24 15:20

  • ★★★★★1

    Inside Out 2 var en stor succes, men det var ikke uden sine problemer, og de her nye reveals virker dælme ikke positive.

    nordic.ign.com/inside-out-2/87088/news/inside-out-2-was-the-hit-pixar-needed-but-the-laid-off-employees-who-crunched-on-it-are-still-hurtin

    Ville ønske det her havde mere fokus det er virkelig en dårlig situation, og især når vi har fejret Indide Out 2’d succes då meget og skrevet om det. Artiklen er mega lang men jeg fik sågar Johan til at læse det hele, og den mand har jo ingen tid pt.

    Keypoints blot et par.

    Der var Crunch Big time

    Mange folk blev fyret, de folk vil ikke få den bonus som er den ting der indtjeningsmæssigt gør Job Ved Pixar er attraktivt. Så folk er desværre vitterligt nærmest afhængig af den.

    Disney investerer 1.5 billioner i Fortnight, blot 1% af den investment ku ha reddet alle de jobs som jeg forstår det.

    Peter Doctor er nærmest blevet en John Lasseter på godt og ondt intet kan ske uden ham og der presses på fra toppen af med at reducer fokus på LGBTQ+ i deres film fordi toppen tror at grunden til Lightyear filmen fejlede finansielt var på grund af samme køn kysset der var i den film. Ig det forlyder at de vil bruge den samme model til deres næste sikkert store hit Elio.

    Ved godt der sikkert altid er en bagside af tingene, men den her artikel overraskede mig nu en del aligevel.

    Og gør hel ondt at tænke på dem der er der nu, og dem der var der før. De tidligere ansatte måtte heller ikke hente deres ting mens de ansatte var på stedet fordi det skulle ikke blive akavet. Måske en practice normal, men det havde det ikke været ved Pixar.

    Nu kom det i kortere tekstform så er det nok nemmer at indtage håber jeg :)
    Men vi så det jo også med Into The Spiderverse, Hvor directors er ude af stand til at se historien for sig i Pre-vis, så de ber om ændringer når filmens scene er animeret færdig, ja filmen var fabelagtig flot, og rigtig god, men det var også på bekostning af mennskers velvære, og nu her med Pixar jeg må sige jeg har ikke hel kommet mig over det endnu, det viser bare så tydeligt den Coporated side af det hele, og ting som blot er tal i et stort regneark.

    Elwood19-09-24 16:35

  • ★★★★★★1

    Der er ikke noget i vejen med, at man skal arbejde 7 dage om ugen og mange timer, når det er tæt på deadline. Sådan er det i projektorienterede jobs. Men udover det så er det jo en vanvittig måde at behandle folk på, hvis man bare kan fyre dem for at undgå at give dem bonus. Problemet er bare, at Pixar kan være skideligeglade, for der er kæmpe-prestige i, at arbejde for Pixar, så de skal nok finde nye.

    Og alt det her med LGBTQ+ - så tænker de jo altid på penge og aktionærer først, og et tydeligt LGBTQ+-indhold vil skræmme nogen væk. Men jeg ser fandeme frem til den dag, hvor det ikke længere er en nyhed, at nogen er homoseksuel, trans eller andet i film. Men der er laaaang vej nu.

    Så er der dem, der siger: "jamen, jeg er træt af at få det proppet ned i halsen!" - well...i 2022 blev der lavet lidt over 1000 film i USA, og med et lidt konservativt tal, så er 5% en del af LGBTQ'-segmentet, men jeg tvivler på, at der er så meget repræsentation. Og før nogen siger - "jamen, der er lavet den film om en lesbisk pige" - ja...den ene film...

    Guldager19-09-24 19:30

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen