Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★★★★0

    Og H&L med dit nye :)

    davenport24-09-24 15:44

  • ★★0

    Krydser fingre Davenport!! Det lyder ikke jo ret godt:-). Er det en fuldtids stilling?

    Weird_J24-09-24 15:48

  • ★★0

    Tillykke med jobbet. Godt arbejdsmiljø er alfa og omega når det gælder ethvert job 

    Kiyonji24-09-24 16:38

  • ★★★★★0

    Var jo til jobsamtale i dag. Synes det gik godt. Det handlede jo om at lave mad til senhjerneskadede, og kender en del til borgere med dysfagi, så det slog jeg selvfølgelig på. Der skulle være 4 samtaler, så der er jo ~25% chance. Håber det bare, selv om håb er lidt tåbeligt. Synes jeg solgte min person godt, og tænker ikke jeg ville have kunne gjort det stort bedre. Får nok svar i morgen. Endnu en life changer, hvis jeg lander det. Vi kører på et jævnt overtræk lige nu...

    Krydser fingre - håber du får jobbet, Davenport. :)

    NightHawk24-09-24 16:42

  • ★★★★★★0

    Oh, det værste er dagen efter en jobsamtale. Man venter på den ene side på at telefonen ringer, men håber også lidt at det bliver sent, da man plejer at ringe til dem der ikke fik det først. Og man vil helst slet ikke bare få en mail... Kæft, dagen er lang...

    davenport25-09-24 09:42

  • ★★★★★★0

    Pis os´! Fik det ikke. Hun kunne ikke forklare mig hvorfor, da løbet var så tæt, at det hele beroede på nærmest en tilfældighed. Typisk mit held. Ville sgu ellers have været lykkelig for at have fået det. Jeg fik at vide, at jeg var god til samtalen, men det kan jeg jo ikke bruge til så meget :/

    davenport25-09-24 14:24

  • ★★1

    Pis os´! Fik det ikke. Hun kunne ikke forklare mig hvorfor, da løbet var så tæt, at det hele beroede på nærmest en tilfældighed. Typisk mit held. Ville sgu ellers have været lykkelig for at have fået det. Jeg fik at vide, at jeg var god til samtalen, men det kan jeg jo ikke bruge til så meget :/

    Øv noget pis:-(

    Weird_J25-09-24 15:38

  • ★★★0

    Pis os´! Fik det ikke. Hun kunne ikke forklare mig hvorfor, da løbet var så tæt, at det hele beroede på nærmest en tilfældighed. Typisk mit held. Ville sgu ellers have været lykkelig for at have fået det. Jeg fik at vide, at jeg var god til samtalen, men det kan jeg jo ikke bruge til så meget :/

    Gorman25-09-24 16:07

  • ★★★★★0

    Pis os´! Fik det ikke. Hun kunne ikke forklare mig hvorfor, da løbet var så tæt, at det hele beroede på nærmest en tilfældighed. Typisk mit held. Ville sgu ellers have været lykkelig for at have fået det. Jeg fik at vide, at jeg var god til samtalen, men det kan jeg jo ikke bruge til så meget :/

    Øv, det er jeg sgu ked af at høre. Det lød ellers som et job, der havde passet perfekt til dig. :(

    NightHawk25-09-24 17:20

  • ★★★★★★1

    Landede i Billund i aftes - dæleme for koldt i Danmark. Kunne sagtens have brugt en uge mere med sol og øl - men jeg ville ikke bytte vores perfekt uperfekte land for noget andet.

    Wayne26-09-24 08:00

  • ★★★0

    Føler mig ikke helt 100% på toppen i dag. Min hvilepuls er også højere og min HRV lavere end den plejer at være. Hvis jeg er ved at blive syg, plejer jeg at kunne mærke det i halsen som noget af det første. Det vil være typisk mig at blive syg op til en weekend, men måske skyldes det blot omslaget i vejret. Tager på arbejde og håber jeg frisker op.

    Aranyhajú Nyárszépe26-09-24 11:15

  • ★★★★★★1

    Så forlod Maggie Smith denne klode i en alder af 89 år. Man kender hende selvfølgelig bedst som professor McGonagall fra Harry Potter - men også fra utallige optrædener som "Lady" i forskellige film og serier.

    RIP

    Wayne27-09-24 15:47

  • ★★★0

    Nå, det har sgu været en af de uger hvor jeg bare er glad for at det er weekend nu. Fårk en lorte uge.

    Essal27-09-24 16:45

  • ★★★★★★0

    Jeg topper den sgu nok...

    davenport27-09-24 17:58

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen