Forum - Forum-tråd: Hvad laver du nu?

Hvad laver du nu?

  • ★★★0

    Thanks 

    Ryder666 4-10-24 11:03

  • ★★★0

    Andre end mig, der har fået mail fra SkyShowtime om opdatering af betalingsmetode. Men når man så opdaterer, bliver den ved med at sige at der opstod et problem.

    MOVIE1000 4-10-24 14:53

  • ★★★0

    Andre end mig, der har fået mail fra SkyShowtime om opdatering af betalingsmetode. Men når man så opdaterer, bliver den ved med at sige at der opstod et problem.

    Sikker på at den officielt er derfra?

    Selvfølgelig er det godt du stiller spørgsmålet, så du eventuelt, ikke havner i en scammers hænder. 

    Ryder666 4-10-24 14:57

  • ★★★0

    Sikker på at den officielt er derfra?

    Selvfølgelig er det godt du stiller spørgsmålet, så du eventuelt, ikke havner i en scammers hænder. 

    Ret sikker, for det samme står på min profil når jeg logger ind på deres hjemmeside

    MOVIE1000 4-10-24 14:59

  • ★★★0

    Ret sikker, for det samme står på min profil når jeg logger ind på deres hjemmeside

    Ja okay, så kan det måske godt være på tide med en opdatering...jeg har Sky Showtime igennem YouSee/antenneforening, så jeg har ikke oplevet dette...

    Ryder666 4-10-24 15:02

  • ★★★★★★0

    NF Bio viser de tre første Star Wars i november. (97 versionen) Har ikke set dem i bio, siden lorteversionerne kom ud, så det kunne måske være fedt?

    davenport 4-10-24 15:37

  • ★★★★★★0

    Men er 97 ikke lorteversionerne?

    Guldager 4-10-24 16:17

  • ★★★★★★0

    Jo jo, men vil da gerne se dem alligevel. Lucas har jo nærmest fjernet de rigtige versioner, så der er ikke meget at gøre ved det, mm han har en gammel VHS eller LD udgave. 

    davenport 4-10-24 16:22

  • ★★★★0

    Jo jo, men vil da gerne se dem alligevel. Lucas har jo nærmest fjernet de rigtige versioner, så der er ikke meget at gøre ved det, mm han har en gammel VHS eller LD udgave. 

    Der findes 4K-udgaver af de originale biografudgaver online. 4K77, 4K80 og 4K83 hedder projekterne.

    Da Lucas allerede lavede de første småændringer i 1977 mellem premieren i maj og genopsætningen i december, er det tvivlsomt at du har set originaludgaven af den første film, fordi den aldrig er blevet udgivet på hjemmemarkedet. Jeg er lidt i tvivl om der i det hele taget findes en hjemmeudgivelse uden titelændringen.

    4K77 er baseret på en 35mm kopi fra maj 77, så den er så tæt man kan komme på den originale oplevelse. Jeg viste den i biografen til en privat visning, da Disney sikkert ville kneppe os hvis vi gjorde den offentlig. Det var ret stort.

    Nå ja, der findes DVD-udgaver af LD-versionen. De er ikke specielt dyre.

    NSF 4-10-24 16:43

  • ★★★★★★1

    SÅ meget går jeg nu heller ikke op i det. Jeg er ikke en "Han shoot first" kind ´o guy, så kan sagtens leve med de nyere udgaver. Det er bare ikke helt den samme magiske oplevelse, som da jeg så den i fjernsynet som små. Et eller andet sted passer de nyere udgaver jo med det der senere kom. Oven i købet synes jeg måske at SW er blevet lidt for kneppet efterhånden, med alle de serier og ting og sager, som Disney skal presse ud af citronen. Meget af det er godt, ingen tvivl, men der er sgu også en del lård, der bare er lavet fordi de har licensen til det. 

    davenport 4-10-24 18:31

  • ★★★★0

    Det var nu også bare for at sige, det man kan få fat i de originale versioner og ganske gratis, med lidt ekstra info om dem.

    NSF 4-10-24 18:46

  • ★★★★★★0

    Har lige læst om versionerne på www.thestarwarstrilogy.com/project-4k77/ men synes det virker lidt uoverkommeligt at downloade det. (Er meget lidt nørd) Man skal oprette sig på nogle sider og den slags, som jeg ikke helt hverken gider eller som sådan stoler på. Jeg bruger heller ikke torrents. Men kan godt forstå at de skal "skjule" det, ellers kommer Disneys advokater efter dem. 

    davenport 4-10-24 21:15

  • ★★★★0

    Der er andre og mindre komplicerede måder at gøre det på, men som jeg også skriver, findes der jo DVD-udgaver.

    NSF 4-10-24 23:34

Gå til forum-oversigtLog ind for at deltage i diskussionen