Den er dælme godt lavet og med så meget bedre skuespil end den der Die Hard med Batterier, den var godt nok ikke særlig go.
Det her bortset fra den massive product placement så virker det som om det ku ha været en reel film.
Winona Ryder og Timothée Chalamet medvirker i "Edward Saksehånd"-fortsættelse
En af 90'ernes helt store klassikere har omsider fået en toer! Sådan da...
I nat dansk tid løb årets Superbowl af stablen i USA, og som sædvanligt bød reklamepauserne på masser af storstilede trailers og reklamer.
En af dem var søreme en slags fortsættelse til Tim Burtons "Edward Saksehånd" fra 1990. I den oprindelige film spillede Johnny Depp titelrollen: en ung særling med sakse i stedet for fingre, som forelsker sig i datteren til den søde kvinde, der vælger at redde ham fra hans ensomme tilværelse i et stort, tomt slot.
Datteren blev spillet af Winona Ryder, som gentager rollen i tv-reklamen, hvori superstjernen Timothée Chalamet ("Little Women") øjensynligt spiller Edward Saksehånds søn. Puha, det må have været en hård fødsel...
Læs også: Bruce Willis er tilbage som "Die Hard"-helten John McClane – i eksplosiv tv-reklame
Reklamen byder på Danny Elfmans dejlige musik til originalfilmen, men der er altså ikke tale om en reklame for haveudstyr eller hækkeklippere, men for Cadillac-biler.
Det er i den grad kommet på mode at lave "reklame-fortsættelser" til kendte film – såsom "Die Hard", "Groundhog Day", "E.T. the Extra-Terrestrial" og senest "Wayne's World".
Den komplette "Edward Saksehånd"-reklame kan ses herunder: