Netop: Jøsses :)
Netflix-brugere har streamet over 2 milliarder(!) timers film med Adam Sandler
Det svarer til næsten 230.000 år!
Det er efterhånden nogle år siden, at komikeren Adam Sandler underskrev en særdeles lukrativ aftale med Netflix om at producere originalt indhold til streamingtjenesten.
Den aftale har affødt ekstremt udskældte "komedier" som "The Ridiculous 6" (som Netflix angiveligt selv var forlegne over at have udgivet), "The Wrong Missy" og senest "Hubie Halloween", som Moovys anmelder betegnede som "håbløs" og "tåkrummende".
Men Adam Sandler har tydeligvis mange fans (inklusive sig selv), for CinemaBlend har fået fat i en datarapport fra Variety, som fastslår, at Netflix' brugere tilsammen har set godt 2 milliarder timers indhold med Sandler foran kameraet.
Læs også: Adam Sandler: Jeg elsker alle de film, jeg har lavet
2 milliarder timer svarer til 228.159 år. Det vil altså sige, at hvis blot én trofast (og vel at mærke udødelig) Sandler-fan havde set alt det indhold i én lang køre, så var vedkommende blevet født i samme tidsalder som den mitokondrielle Eva – den afrikanske kvinde, som alle nulevende mennesker nedstammer fra ifølge videnskaben.
Det er også godt 60.000 år før, at mennesket begyndte at gå med tøj, og blot få tusind år efter, at de første homo sapiens og neandertalere troppede op.
Det svarer i øvrigt til, at samtlige indbyggere på planeten Jorden har set godt 15 minutters film med Adam Sandler på Netflix. Jøsses.
Så selvom visse kritikere måske er Sandler-fjendske nok til at stemple komikerens fans som "neandertalere", så kan Sandler godt tillade sig at være stolt over de imponerende tal og sin dedikerede fanskare.